Hva synes dere om guttenavnet?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Melvin? Jeg forelsket meg litt i dette jeg, det gjorde lillemann også. Men min samboer selvfølgelig liker det ikke. Han sier det er rart. Mye mulig det altså, men jeg falt pladask:) Hihi

Jeg syns også det er litt rart ;)

Når det er sagt er det mange rare navn der ute og man venner seg til dem :)

Minner meg om klovnen Melvin Tix som hadde show i det badelandet som er i telemark. Husker ikke hva det heter

Jeg tenker også automatisk på klovnen Melvin Tix, selv om jeg vet om en annen person som heter Melvin. jeg syns forøvrig Malvin er hakket finere, men ingen av de er navn jeg ville brukt.

Litt spesielt, men vi har forskjellig smak.
Kjedelig hvis alle hadde hatt så enkle navn som meg.

Gå etter magefølelsen din du

Nå må dere ikke være enig med min samboer da:) Jeg får nok ikke viljen min, men hadde håpet jeg klarte å overtale han:) Har aldri hørt om klovn som heter Melvin jeg, jeg henger vist etter:)

Støtter meg bak samboeren din. Det er rart.

Hva het foresten faren til Nemo???
Var ikke det noe i den duren???

Synes det er fint jeg.. :) hørt det før, men husker ikke helt hvor.. var det ikke en gutt som hadde ei rotte som het det? eller om det var ei rotte i en tegneserie?

Jeg synes det er rart, men hadde sikkert blitt vant med det :P Kjenner jo mange som har rare navn på ungene sine :p

SommerBris skrev:

Neineinei, han heter Marlin!

Jeg synes det høres ut som en klovn....

Slenger meg på flertallet her. Men det er fint til en hund da, om dere skal ha i fremtiden. 

Oppdrag Nemo skrev:

SommerBris skrev:

Neineinei, han heter Marlin!

Ups emoticon

Jeg veit ikke helt jeg, hverken liker el ikke liker det

Labambie skrev:
Slenger meg på flertallet her. Men det er fint til en hund da, om dere skal ha i fremtiden. 

Har hund jeg:) Hun heter Kajsa, så har jeg to hankatter som heter Solan og Elias:) Dyrenavn og menneskenavn kan brukes om hverandre:) Det at ett dyr passer til navnet har ingen betydning for meg, man kan godt kalle en hund Ole for min del:p

Back
Topp