hva synes dere om dette?

orkidee3

Gift med forumet
.

syns det er flott jeg at dere kan være så gode venner... ikke mange som klarer det..
så lenge dere snakker med barna og alle er glad og fornøyd skjønner jeg ikke problemet[:)]

reis på tur dere og kos dere!!![;)][;)]

ORIGINAL: **GulleDulle**

syns det er flott jeg at dere kan være så gode venner... ikke mange som klarer det..
så lenge dere snakker med barna og alle er glad og fornøyd skjønner jeg ikke problemet[:)]

reis på tur dere og kos dere!!![;)][;)]

Signerer[:D]

synns det er flott jeg:)
så lenge dere snakker med barna og er helt ærlige så ser jeg ingen problemer med det.
kun fordeler!

Synes det er flott at dere har et slikt forhold etter bruddet og at dere kan fungere som en sammensveisa familie alikevell er jo bare topp[:D]

Selvfølgelig kan dere reise på tur ilag, det er jo helt supert, å ungene kommer nok til å elske det[:)]

åååh..tusen takk [:(][:)]jeg ble helt rørt jeg!![:(][:)][:)]
jeg sa til tanten min at det er jo vårt prøblem..å vi er ikke de..å hva vi gjør eller ikke gjør det er jo vår sak..ingen andres..så jeg forstod ikke helt hvorfor hu begynnte å blande seg når hu ikke har noe med det..
men jeg er faktisk stolt over at vi gjør dette..å vi skal reise å vi skal og vise de at det går an å ha det kjekt sammen selv om man ikke er kjærester lenger å bor sammen[:)]å  jeg tror og at ungene kommer til å få det mye bedre med oss på tur  nå..for nå er det mye mindre irritasjoner mellom oss..å det å gå rundt å ikke vite hva en skal gjøre fremover,..skal vi fortsette..skal vi flytte fra hverandre..hva med barna ,er det noe mer mellom oss..osv..nei vi satt helt fast.. osv..det tok jammen meg på altså!!
så vi har en mye lettere stemning oss i mellom nå..når vi vet at vi har kommet frem til en løsning der begge er enige[:)]

Back
Topp