J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe kul du jeg er selv dansk. Men vifter også med norsk flaggJeg er indisk, og norsk. Men vifter ikke med det indiske flagget 17 mai.. fordi India har ingenting med 17 mai å gjøre.
Det heter Eidsvoll 17 mai 1814. Ikke Dehli 17 mai 1814.
Teit.
Jeg er indisk, og norsk. Men vifter ikke med det indiske flagget 17 mai.. fordi India har ingenting med 17 mai å gjøre.
Det heter Eidsvoll 17 mai 1814. Ikke Dehli 17 mai 1814.
Teit.
Lurer på hva den eldste generasjonen tenker om dette. De som har vært i krig, som lærte at det norske flagget skal man ha respekt for osv. Syns dette er veldig trist kjenner jeg. Vi bør stå for og holde på noen av de norske tradisjonene!!
Enig med duDu kunne ikke funnet en mer troverdig kilde enn rasistisk og nazistisk propagandasøppel fra fyret??
Det som står i artikkelen er ikke sant.
Helt greit å åpne for en debatt om utenlandske flagg på 17. mai altså, men trenger ikke legge ved sånt søppel som ikke har rot i virkeligheten som bakgrunn..
Som en permanent ordning vil jeg ikke ha utenlandske flagg i toget, men jeg synes Aspøya skole skal få lov i år. Det er snakk om egentegna papirflagg med en norsk side i forbindelse med 90-årsfeiringa til skolen..
Du kunne ikke funnet en mer troverdig kilde enn rasistisk og nazistisk propagandasøppel fra fyret??
Det som står i artikkelen er ikke sant.
Helt greit å åpne for en debatt om utenlandske flagg på 17. mai altså, men trenger ikke legge ved sånt søppel som ikke har rot i virkeligheten som bakgrunn..
Som en permanent ordning vil jeg ikke ha utenlandske flagg i toget, men jeg synes Aspøya skole skal få lov i år. Det er snakk om egentegna papirflagg med en norsk side i forbindelse med 90-årsfeiringa til skolen..
Da jeg ikke vet hva som stemmer i artikkelen og ikke synes jeg det er vanskelig å uttale seg om saken, men hvis det er som du skriver over her synes jeg det er en fin måte å markere at man er en multikulturell skole
Jeg synes i prinsippet at man skal ha norske flagg i 17.mai toget, men skulle noen barn ha et sterkt ønske om å vifte med et annet flagg ser jeg ingen grunn til å "kaste de ut" av toget.
Hvis du ser på siden så er det noen som ikke bryr seg om presseetikk og vær varsomplakaten. Folk undertegner ikke med eget navn, og det står bare nynazistisk svada der uten rot i virkeligheten.
Noen kilder til om samme sak:
http://www.alesund.kommune.no/aktuelt/5865-presisering-om-flaggbruk
http://www.smp.no/nyheter/article7457099.ece
Anbefaler folk å bli litt mer kildekritiske.
Forøvrig har jeg ikke noe i mot debatten i seg selv, men når den baserer seg på løgn og forvridde fakta blir det feil. En generell debatt er bare sunt, og der har jeg sagt hva jeg mener. Nei til utenlandske flagg på permanent basis, ja til at barna på denne skolen skal få lov til å bruke flaggene de har lagd selv i forbindelse med jubileumet på skolen