Hva synes dere om dette?

Nei, hadde ikke orket den jobben, og syntes dessuten det var altfor dyrt. Jeg kjøpte mitt brukt på Finn, ferdig hvitmalt for 400 kr. [:)]

og jeg ville ha malt det, ja:) da blir det sikkert bra altså, men var jo en forferdelig stiv pris, synes jeg!

Jeg hadde ikke kjøpt det uansett pris. Synes ikke slike skap er fine i utgangspunktet.

Hadde sikkert blitt fint om man hadde malt det, men 1500,- er en altfor stiv pris!

ORIGINAL: MONSTERMAST

Jeg hadde ikke kjøpt det uansett pris. Synes ikke slike skap er fine i utgangspunktet.

samme her, og føler alle har de skapene der som de har malt hvite.
Kan jo få nytt og til den prisen der[:D]

Synes 1500 var for mye

max 500. men ikkje helt min stil. Men med litt hvitmaling, nye konotter og kaaanskje hønenetting hadde det nok blitt veldig bra=)

Er ikke det BEito skap a? De var jo svindyre i sin glans periode...
Ville værtfall malt det hvitt! Ei jeg kjenner har Beito møbler, o ghun har malt alt hvitt! OG det ble kjempe stilig!

Synes ikke det var sånn superkjempefint...i allefall ikke til den prisen. Og tenk så mye jobb å male det da[&:]

har akkurat samme skape og betalte kun 150 kroner for det så neeeeei....aldri i verden om jeg hadde betalt 1500 for det[:D] og btw, er ett heeeelvette å male de der, trust me:P

Enig med alle over her, litt vel dyrt! Og jeg har har malt et sånn skap en gang, og det blir med den gangen! For en helvetes jobb! Pirkete og slitsomt!!

alt for dyrt for et stygt, brukt skap... sorry meg ass, men du får jo et nytt,fint skap for den prisen pluss maling og nye knotter! så 

Back
Topp