Hva synes dere om dette?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Samboern var å hentet sønnen sin på 3 i barnehagen i dag, da han skulle til oss. De fortalte at han hadde hatt feber hele dagen og var i veldig dårlig form, men at de ikke hadde fått tak i moren på telefonen, de hadde ringt flere ganger. Sønnen har akkurat hatt vannkopper, eller de er der enda.. Tror ikke det er skorper på alle, men jeg aner ikke noe om når de kan dra i barnehagen igjen. Men uansett.. Moren har halsbetennelse, og hun hadde sagt til samboern min at hun kunne ikke ha han hjemme, for hun var jo syk da.

Men hallo .. Man sender vel ikke en unge med feber i barnehagen, og som er tydelig dårlig i form?
Sønnen til samboern sa til meg når han kom hit at : jeg har feber jeg! Så sa jeg, men det er jo dumt å være i barnehagen om man er syk? Neei, det hadde ikke mamma sagt. Mamma sa at feber gjorde ingenting, for det gikk over.

[:-]

dakar [&o] men hvorfor har ikke barnehagen ringt pappan og bedt han hente? [8|]

ORIGINAL: 3xS

[8|]

Må jo ha jentungen hjemme jeg om jeg selv er syk, og hun er syk... [8|]

Det er jeg ikke heeelt sikker på, men jeg tror at det er fordi mamman har hovedomsorgen, og han bare har de annenhver torsdag-mandag. Men det vet jeg ikke [:)]

ORIGINAL: Tessy_

[8|]

Må jo ha jentungen hjemme jeg om jeg selv er syk, og hun er syk... [8|]

Ja, det er jo det fleste gjør håper jeg..

ORIGINAL: Råsa Muffin

Det er jeg ikke heeelt sikker på, men jeg tror at det er fordi mamman har hovedomsorgen, og han bare har de annenhver torsdag-mandag. Men det vet jeg ikke [:)]

Mmm, da ringer de nok ikke pappan om det ikke er oppgitt at de kan ringe dit også i det daglige.

Men utrolig trasig for den lille gutten, og alle andre som muligens ble smittet.....
Håper mamman har hatt en avslappende sykedag......................

ORIGINAL: AnneEmilie

Barnehagen tolererer vel ikke at barnet går sykt i barnehagen??
Stakkar liten da [&o][&o]

Men hva skal man gjøre da, om man ikke får tak i omsorgspersonen? [&o]

Back
Topp