hva synes dere om dette (trygdesvindel)

x1xmenga

Andre møte med forumet
et par jeg kjenner har ikke fått bhg.plass og skal nå flytte fra hverandre på papiret slik at hun skal få stønader som alenemor. slik at de kan opprettholde "livsstilen" sin. (ikke lett å få dagmamma der de bor)
de vil klare seg ,men ikke noe særlig ekstra...

jeg synes det er helt forkastelig at de skal drive trygdesvindel for å få råd til å reise på dyre ferier etc. de stønadene er jo til for aleneforeldre og ikke par som vil ha mer penger.
Jeg er selv samboer og har ikke bhg plass til minste men aldri om vi hadde gjort noe sånn, vi avstår heller fra dyre ferier, merkeklær etc....

hva mener dere?

Jeg er enig i at det er forkastelig.
Men de får seg en skikkelig smell dersom de blir tatt.. så det blir jo opp til dem om de er villige til å ta den risikoen [;)]

Det er ikke noe årleit for de som faktisk trenger hjelpen mere enn de gjør.

Jeg betaler i utgangspunktet min skatt med glede, men IKKE når det blir brukt til at folk skal kunne trikse og mikse til seg ting.

ORIGINAL: Znorkfrøken

Jeg betaler i utgangspunktet min skatt med glede, men IKKE når det blir brukt til at folk skal kunne trikse og mikse til seg ting.

jeg syntest det er helt forkastelig! vi har bare en inntekt (jeg hadde ikke opptjent rett til permisjonspenger) men aldri i verden om jeg ville gjort noe sånt for og få penger

Helt på trynet at folk gjør sånt.... Sånn i det lange løp er det jo alle andre det går utover...
Heller kanskje spare på andre ting.. f eks klær, ferier mm

Back
Topp