hva synes dere om dette navnet???

mmth

Glad i forumet
jeg aner jo ikke om det blir gutt eller jente - men må si jeg håper på jente - hadde vært kjempe gøy siden jeg har to gutter.....
farmoren min døde i sommer - snufs - hun het Magda Andrea.
Søstern min skal ha baby en mnd etter oss - og dersom de får jente ja så har de lyst til å bruke Andrea (har hatt det i tankene selv men respekterer at de ønsker det.)

Så derfor idag da jeg våkna kom det inn et navn i hodet mitt

MAGDALENA!!!

er det ikke et fint navn???? eller???? hva synes dere???

jeg likte det veldig godt egentli.. hehe

men så tenke jeg på maria magdalena.. er det ikke i en tro det er en dame som heter det eller jeg på tyttebær tur nå?[:-] hehe

Jeg synes Magdalena er kjempekoselig. Finere enn Andrea, som for meg er en kvinneomskriving av et guttenavn [;)].
Og jo, det står om Maria Magdalena i bibelen, så det er et bibelsk navn, men det er jo Andrea(s) også, og en hel haug med andre navn. 

Er det et bibelsk navn???
passer jo bra da siden begge guttene mine har navn som er bibelske også - Thomas og Tobias

Helt greit, ikke et wow navn i mine ører, men hver sin smak[:)]

Det navnet har jeg faktisk aldri tenkt på - er litt opphengt i korte navn selv - men Magdalena er et fint navn, og ikke så veldig ofte brukt. Syns det er greit med navn som ikke annen hver unge heter.

Vi valgte å oppkalle etter oldemor (Lola), og jeg syns du fant en veldig søt og nydelig vri på navnet her:)

ORIGINAL: Nann

Jeg syns magdalena er nydelig[:)]

[:)]

Lola, så nydelig navn [:D]

Magdalena , ikek tenkt så mye på det egentlig men første inntrykk så likte jeg det ikke. desverre. men godt vi har forskjellige smak på det da så ingen av barna går med samme navn [;)] men syntes det var en fiiin vri på å oppkalle.

ORIGINAL: prompognydelig

Vi valgte å oppkalle etter oldemor (Lola), og jeg syns du fant en veldig søt og nydelig vri på navnet her:)

åå! Så fint navn!
Ikke så mange som heter det nå tror jeg, men er nok et navn som etterhvert kommer til å bli veldig "in" :P Da kan dere være "først" ute :P

ORIGINAL: *Stjernestøv*

Det navnet har jeg faktisk aldri tenkt på - er litt opphengt i korte navn selv - men Magdalena er et fint navn, og ikke så veldig ofte brukt. Syns det er greit med navn som ikke annen hver unge heter.

Heeelt enig !! Veldig fint og morro navn !! Og veldig arti oppkalling...

Ikke et navn jeg hadde valgt til mine barn[:)]

Back
Topp