hva synes dere om dette navnet?

entil?

Forumet er livet
Satt å kikket litt på slekts treet vårt..
Har lyst at denne jenten skal kalles opp også. Martine vi har fra før er kalt opp etter min morfar (Martin)
Så tenkte at denne jenten skulle kalles opp fra faren sin side.

Og hans mormor het Ingrid
Og farmor het Else

Else synes jeg er et gammel dame navn, men kunne jo kalt henne Elise!?
Eller Ingrid- Elise!?

Hvordan passer noe av dette sammen med Martine!!?
 
Synes det var veldig pent jeg[:D]
 
ORIGINAL: Christine...

Jeg syns Ingrid er et veldig fint navn, men finest alene og ikke som dobbeltnavn viss du skjønner hva jeg mener[:)] Men det er min mening da.

Smaken er som baken, den er delt i to[:D]

Er faktisk enig om at begge to er finest alene.
Er ikke så fan av dobbelt navn. Også har vi bare et navn på eldstemann. Så da bør vel lillesnupp og ha et navn..
 
Martine og Elise passe veldig godt sammen da [:D][:D]
 
kjempefint! og fin oppkalling, ville gått for d jeg ja[:)]
 
Ingird Elise er fint. Jeg kjenner ei som heter det. Hun bruker begge navna.
 
ORIGINAL: Christine...

Jeg syns Ingrid er et veldig fint navn, men finest alene og ikke som dobbeltnavn viss du skjønner hva jeg mener[:)] Men det er min mening da.

Smaken er som baken, den er delt i to[:D]

 
signerer denne jeg...[:D] hadde nok valgt ingrid[:)]
 
Ej syns Elise e kjempefint![:D] So passa det veldig godt til Martine!
 
Jeg er heller ikke så fan av dobbelt navn men akkurat Ingrid- Elise syns jeg klinga veldig bra
Ellers er jo begge navna veldig fine hver for seg også.. Vanskelig valg er det ihvertfall
 
Likte Ingrid Elise veldig godt. Det trur eg kan komme av at eg liker navnet Ingrid så godt, eine tremenningen min heiter det, og vi har ei prinsesse ener i landet som heiter nettopp Prinsesse Ingrid Alexandra. Elise likte eg veldig godt da det lignar litt på Elin og mammaen min sin kjærast har ei halvsøster som heiter Elin.
 
Back
Topp