Hva synes dere om dette?? (link) Ang. ass befrukning

Dunn

Forumet er livet
Jeg kjenner det bare freser inne i meg faktisk.. Dama vet tydligvis ikke hva hun snakker om[:@][:@][:@]

dette er jo helt på tryne.. hun er jo ikke menneskelig i d hele tatt..

Det vil si at jeg kanskje aldri vil få muligheten og det syntes jeg er trist...

ORIGINAL: *~Janne2101~*

forferdelig,men satt litt på kanten,synes dere det er en menneskerett å få barn?
Spør heeelt ut av det blå,ingen formening om det selv...

Ingen menneskerett å få barn, men er en menneskerett å få hjelp til å prøve[:)] Alle fortjener sjansen, så lenge man er skikka til å ta vare på et barn...

ORIGINAL: kate

forferdelig,men satt litt på kanten,synes dere det er en menneskerett å få barn?

Ingen menneskerett å få barn, men er en menneskerett å få hjelp til å prøve[:)] Alle fortjener sjansen, så lenge man er skikka til å ta vare på et barn...

sign.

Veldig bra skrevet kate! [:)]

Skulle ønske politikere sluttet å se kroner og ører i alt, og begynne å ta mennesklige hensyn[:@]

Jeg tror nok saken hadde stilt seg helt annerledes om det var hun selv som hadde slitt med å få barn [:@]
Synes rett og slett dette er et hån mot de som sliter med å få barn! spark dem mens de allerede ligger nede lissom.

Nei det er kanskje ingen "menneskerett" å få barn. Men er det en menneskerett å ha barna i barnehage? Eller å få støtte til bukplastikk dersom magen er "ødelagt" etter et svangerskap? Eller å få støtte til tannregulering for sine barn? Listen er jo uendelig...

Jeg kan ikke engang beskrive hvor drittlei jeg er av å høre at det ikke er noen menneskerett å få barn, særlig fra folk som har barn selv. Og jeg er så ubeskrivelig lei og sliten av å måtte forsvare at vi skal ha prøverør for å oppfylle vårt største ønske[&o]

ORIGINAL: Kittekat

Patetiske kvinnemennesket skulle fått så ørene flagrer![:@]
Signerer[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Hayley

Jeg kjenner det bare freser inne i meg faktisk.. Dama vet tydligvis ikke hva hun snakker om[:@][:@][:@]
Enig her

Sign...[:)][:)][:)]

Det er helt på trynet.

Hvis det blir sånn, så blir det ingen flere barn her i heimen, så da får man bare håpe at den lille i magen nå klamrer seg fast da....

Vi hadde aldri hatt råd til å ta noen forsøk i det private.

Det er ingen menneskerett å få barn, nei, men det er en rett å få lov å prøve. Det er ikke alle som lykkes til tross for ass. befruktning, men det er nok enda færre som får til med ass. befruktning om det blir at man må betale alt selv. Tror jeg.

Det er litt dumt å sitte med barn selv og si til de som ikke kan få selv at det ikke er en menneskerett. Å få barn er en stor opplevelse i livet som jeg unner alle som ønsker og er skikket til å få sjansen! Hvorfor skal de bare tenke penger? For det er jo det som er grunnen til at de vil fjerne støtten, for å spare penger. FJERNE ERNA sier jeg bare!

Jeg ble provosert da jeg hørte det [:@]

ORIGINAL: Dunn

Veldig bra skrevet kate! [:)]

hadde ikke vi fått hjel hadde ikke eg hatt noe i magen min no.

de folka der e ikke mye god i hode,blir så rasene forbanna eg[:@]

Back
Topp