Hva synes dere om denne?

Cecilie*

Gift med forumet
Om Emmaljunga scooter i light blue? Har holdt den av og skal kanskje kjøpe den etterpå, men er ikke heeeeelt sikker[:)]

Jeg synes den fargen er fin jeg.............løp og kjøp[:D][:D]

Dn var fin dn... såg god ut å "kjøre" og....

Kjempe søt, syns meste parten av fargene på di vogenen er fine jeg [:)]

ORIGINAL: Suki

Vogna ser bra ut den. (Og fargen også!) [:)] Kanskje litt liten kurv under?

Noe som kanskje er enda viktigere enn farge og utseende er jo hva slags behov man har og hvilke funksjoner vogna har. Skal du f.eks bruke den til evt. ny baby, så må det være mulig å sette på en city bag på den og det er jeg usikker på om man kan på scooter-vogna. Virker heller ikke som det er svingbare forhjul på den, noe som selvfølgelig gjør det litt mere tungvindt å trille. (Men vogna er jo mye lettere enn f.eks edge-vogna til emmaljunga, så da er det med svingbare hjul ikke så nødvendig kanskje.).

Skal ikke ha den til en baby nei, da har vi Emmaljunga classic duo som Julian har brukt til nå![:)] Kjøpte den jeg, og jeg er veeeeeldig fornøyd foreløpig ihvertfall!!!! Sååå god og trille!![:)]

ORIGINAL: Mamma24*

Kjempefin[:)]

Hva e prisen på de vognene?

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: Mamma24*

Kjempefin[:)]

Hva e prisen på de vognene?

Jeg betalte 2200 for min [:)]
Men du er raskt oppi 3000 med fottrekk, myggnetting og regn trekk [:)]

Eg gidde 2500kr for den vongnå, har heilt svarte, e kjempe fornøyd

Syns den var fin jeg[:)][:)] Likte veldig godt fargen på den[:)]

Hvem selger disse vognene? og går det ann å legge seteryggen helt flat?

Nei, ikke helt flatt, derfor de er fra 6 mnd og oppover.... Men kan legge den ned så han kan sove der[:)] Den selges der de selger Emmaljunga, jeg kjøpte min på Barnevognhuset Rudo...

ORIGINAL: Juliansinmamma

Nei, ikke helt flatt, derfor de er fra 6 mnd og oppover.... Men kan legge den ned så han kan sove der[:)] Den selges der de selger Emmaljunga, jeg kjøpte min på Barnevognhuset Rudo...

Oki. Takk[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Den var fin synes jeg også! [:D]

Back
Topp