Hva synes dere om denne?

Bollebaker

Glad i forumet
Jeg hadde egentlig bestemt meg for mountain buggy, men så så mannen min og jeg nærmere på denne da vi kikka på gamle barneklær i kjelleren til mormor. Det er vogna både søstera mi og jeg lå i, så den er tretti år gammel! Men i veldig god stand. Mannen falt for den, og den er jo veldig stilig! Så jeg tror jamen det er denne vogna vi kommer til å bruke, så blir det heller mountain buggy som sportsvogn.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1362316189634.jpg
    uploadfromtaptalk1362316189634.jpg
    85,2 KB · Visninger: 66
Åååh! Så nydelig den var ! Har såå lyst på eij gammel fin vogn men går ikke låv av gubben..

Stilig vogn, og ser veldig velholdt ut :) Ikke min smak, jeg er ikke helt retro heller... Hehe, men jeg synes det er veldig kult av de som bruker slike. Ser flere rundt om kring som bruker retrovogner! Har en lyst har en lov:)

Jeg får gi den en sjanse,selv om den fyller hele bagasjerommet.. Og har en bag som er tingvindt å bære. Er jo litt koselig :)

Sånn kunne jeg godt ha hatt :-) kjempefin :-)

Stilig :)

Da hadde jeg gått for den gitt,kjempe fin :) Jeg elsker litt eldre vogner :)

Den var kjempe fin :D

Ser det er fler og fler, som bruker slike vogner i dag. Tøft syns jeg! :D

Kjempefin. Skulle gjerne hatt en slik selv. Gode kvalitetsvogner. Dessverre lånte foreldra mine vogn til meg når jeg var baby. Hadde brukt den om jeg var deg :)

Back
Topp