B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braSyns den ser veldig god ut,og vet flere som har hatt den. Hadde lyst på selv til førstemann,men fant ut at vognbagen gjorde samme nytte. Den kurven er litt stor å dra på,hvis man tenker at det er smart å ha med når man skal på besøk og sånn. Men den er veldig søt,og koselig da![]()
Veldig grei å bære babyen i fra stua daDen blir fort for liten, men det er jo en smaksak!)
Nydelig var den hvertfall.
Veldig grei å bære babyen i fra stua da
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Vi har spart penger og dette er vårt første så vil ha det jeg blir foreksket iJa det er den nok helt sikkertMen det er jo ikke en god invistering iogfor seg. Den kan ikke brukes lenge. Men dette kommer jo litt ann på økonomien til folk. Den er jo NYDELIG.
Vi brukte vognbaggen i starten, det er jo den du kommer itl og ha med deg om du reiser på besøk og slikt.
Vi har også en vugge, men denne er større. Den kommer til og stå på stua denne gangen. Det gleder jeg meg til![]()
Vi har spart penger og dette er vårt første så vil ha det jeg blir foreksket ija :-D
Det er sant !så koselig :-D
Da kjøper jeg den :-D åjaIkke sant, da syns jeg du skal kjøpe deg den !
Forrige gang fikk jeg engangstønad, så da hadde vi liksom råd til og kjøpe ny vogn og slik.. Det har jeg ikke råd til nå![]()
Man får det ved uke 26 ca. Jeg har ikke tjent opp pengerEr ikke engangstønad bare et beløp man får utbetalt ved fødsel når man ikke har opptjent rett til foreldrepenger?
Det de på nav sa til meg :/Jøss,trodde ikke det var så tidlig![]()
Det de på nav sa til meg :/
Åja hahaDa er det sikkert helt riktig
Sist jeg sjekka var vel i 2009 eller noe,he he.
Åja hahaså bra