Hva synes dere om denne? :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Er dette bra investering og er den god for babyen? ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357938677845.jpg
    uploadfromtaptalk1357938677845.jpg
    13,3 KB · Visninger: 57
Syns den ser veldig god ut,og vet flere som har hatt den. Hadde lyst på selv til førstemann,men fant ut at vognbagen gjorde samme nytte. Den kurven er litt stor å dra på,hvis man tenker at det er smart å ha med når man skal på besøk og sånn. Men den er veldig søt,og koselig da :-)

Syns den ser veldig god ut,og vet flere som har hatt den. Hadde lyst på selv til førstemann,men fant ut at vognbagen gjorde samme nytte. Den kurven er litt stor å dra på,hvis man tenker at det er smart å ha med når man skal på besøk og sånn. Men den er veldig søt,og koselig da :-)
Så bra :-) åja hehe. Denne skal stå på soverommet :-) jeg ble forelsket jeg :-)

Vi kjøper den nærmere mai :-)

Den blir fort for liten, men det er jo en smaksak! :))
Nydelig var den hvertfall.

Kjempe søt, bare synd de passer i så kort tid. :/

Den er nydelig ! ;D har selv siklet etter den ;) men jeg vill heller ha eij sikkelig vugge som kan brukes lengere :)

Veldig grei å bære babyen i fra stua da :)

Ja det er den nok helt sikkert :) Men det er jo ikke en god invistering iogfor seg. Den kan ikke brukes lenge. Men dette kommer jo litt ann på økonomien til folk. Den er jo NYDELIG. :)

Vi brukte vognbaggen i starten, det er jo den du kommer itl og ha med deg om du reiser på besøk og slikt.
Vi har også en vugge, men denne er større. Den kommer til og stå på stua denne gangen. Det gleder jeg meg til :D

Ja det er den nok helt sikkert :) Men det er jo ikke en god invistering iogfor seg. Den kan ikke brukes lenge. Men dette kommer jo litt ann på økonomien til folk. Den er jo NYDELIG. :)

Vi brukte vognbaggen i starten, det er jo den du kommer itl og ha med deg om du reiser på besøk og slikt.
Vi har også en vugge, men denne er større. Den kommer til og stå på stua denne gangen. Det gleder jeg meg til :D
Vi har spart penger og dette er vårt første så vil ha det jeg blir foreksket i :p ja :-D
Det er sant ! :-) så koselig :-D

Vi har spart penger og dette er vårt første så vil ha det jeg blir foreksket i :p ja :-D
Det er sant ! :) så koselig :-D

Ikke sant, da syns jeg du skal kjøpe deg den ! :)

Forrige gang fikk jeg engangstønad, så da hadde vi liksom råd til og kjøpe ny vogn og slik.. Det har jeg ikke råd til nå :p

Ikke sant, da syns jeg du skal kjøpe deg den ! :)

Forrige gang fikk jeg engangstønad, så da hadde vi liksom råd til og kjøpe ny vogn og slik.. Det har jeg ikke råd til nå :p
Da kjøper jeg den :-D åja :-) jeg får vel det når jeg mistet jobben 3. Oktober? Hvordan er det med penger i mnd da? :-)

Er ikke engangstønad bare et beløp man får utbetalt ved fødsel når man ikke har opptjent rett til foreldrepenger?

Åja haha :p så bra :-)

Du får ikke utbetalt i uke 26. Du kan søke om engangstønad når du har nådd uke 26. men da må du huske på at du ikke får utbetalt noe fra Nav de første mnd etter fødsel. Du burde prate skikkelig med dem på Nav. Pengene skal holde ganske lenge. Jeg valgte og få utbetalt halvparten først også andre halvpart nærmere termin.

Back
Topp