Hva synes dere om denne nattposen?

Jeg ville drøyet kjøpet av nattpose til du eventuelt vet hvordan babyen er.
Min første fødte sov bare med pysj og ett bomullsteppe og 17 grader på rommet, han svettet seg ut med noe mer på.

Jeg har ingen erfaring med den posen, men vi brukte easygrow sin pose med ullfrottépysj fra nøstebarn under. Også teppe eller dyne over beina :p
Nå har vi en som blir kald når han sover, men det veit man ikke på forhånd. Brukte dyne frem til rundt 8 mnd også pose etter det (var jo sommer inni der hvor vi ikke trengte noe annet enn helseteppe). Han lå ganske rolig og sparket ikke av seg dyna da han var liten baby

Har ikke prøvd den. Vi brukte tynne nattposer en del da han begynte å ligge urolig og sparke av dyna. Husker ikke helt når vi starta med det, etter 6 mnd kanskje..

Heller ikke prøvd akkurat den, men har også god erfaring med nattpose :) betryggende når de er små og ikke kan justere dyna sjøl.

Vi kjøpte en lignende, altså dunpose, til førstemann, men den ble brukt én natt.. Alt for varm, og stor og klumpete å håndtere når man skulle amme om natten. Mye bedre med en tynnere pose, og heller ha ullpysj og ullsokker inn i om det er kaldt.

Back
Topp