Hva synes dere om den nye serien "Dauinger"?

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Mine er for små til å se dem, men jeg glemte å slå over til noe annet etter leggetid i dag og ble sittende å se på.

Jeg synes det var spennende jeg! Og dette har aldersgrense 7 år! Jeg er litt pysete kanskje?

Fikk sett en og en halv episode lørdagen som var, men i dag fikk jeg ikke gjort det.. Men ja, syns også den var litt skummel :P Haha! Sikkert fin for tenåringer, eller de som er for "store" til barne tv. JEg syns det er kjempe fint at de lager noe for de litt større barna også :)

Ja, helt enig. Må være midt i blinken for de "midt i mellom" som ikke får lov å være sent ute på kveldstid.

Tror kanskje jeg kommer til å følge med jeg. I dag kom det jo fram at han gutten, sønnen til spøkelsesjegeren, er død/i kunstig koma...

Sitter å ser på reprise med min 12 år gamle bror nå. Både jeg og han syns det er kjempe spennende....haha!

Eg syns ikkje den har noko på ein barnekanal å gjere.. Det er alt for skummelt og overnaturleg. Det verste er at det sikkert er mange mange barn som trur at detta er sant. Helt forferdelig! Eg har sendt eit klagebrev til NRK om serien. Eg mener den er upassende.

Back
Topp