Hva synes dere om den nye hårfrisyren min da?

babyT

Forumet er livet
Slik så jeg ut før (tatt i fjor sommer da, men har hatt samme frisyre i maaaange år):

Slik ser jeg ut nå:

Synes det er deilig å ha kvitta meg med så mye hår [:)]

Du var kjempe fin BabyT!!!!!!! Du er jo så nydelig jente da! Artig å ha et ansikt å knytte nicket ditt til. Hvordan går det med deg og magen da? Fortsatt vondt/øm eller??

ORIGINAL: Sarah

Du var kjempe fin BabyT!!!!!!! Du er jo så nydelig jente da! Artig å ha et ansikt å knytte nicket ditt til. Hvordan går det med deg og magen da? Fortsatt vondt/øm eller??

Takk, Sarah [:)]

Er fortsatt øm i magen, ja. Men kjenner det ikke hele tiden, kun når jeg ler eller bruker magemusklene for mye. Ikke så oppblåst heller lenger, har gitt seg litt idag [:)]

ORIGINAL: Nesing

Så nyyyydelig du er/var, BabyT! Superfin med den nye, freshe frisyren. Dette kledde du kjempegodt. Ble mye mer "typete" om du skjønner hva jeg mener. [:)]

Takk, Nesing [:)]

Var akkurat det jeg ønska å oppnå med klippen. Var så lei av det lange håret. Følte jeg så ut som en 14-åring [8|] Føler meg litt mer "voksen" nå [8D]

Blir spennender spennede dette. Jeg krysser så fingrene for dere nå[:)] Kos dere i Tromsø! Ha en fortsatt fin lørdag og helg[:D] Skal du tilbake på jobb i løpet av uken, eller blir du sykmldt lengre?

Nyyyydelig babyT! Du kledde den nye frisyren [:)] Bra du ikke ser min sveis (hestehale i hvor mange år..?) hehe [:)]

Du så litt mer småtøff ut med kortere hår, du kledde det veldig godt.
Kanksje du så litt mer voksen ut på en måte, menm det kan jo være at det andre bildet var fra i fjor også.

Men en flott jente er du, skikkelig koslig å få titte litt i "fotoalbummet" ditt[:)]

ORIGINAL: Guria

Nyyyydelig babyT! Du kledde den nye frisyren [:)] Bra du ikke ser min sveis (hestehale i hvor mange år..?) hehe [:)]

Kjenner til det ja...

[;)]

Kjempe fin [:)]

ORIGINAL: twinanne

Du så litt mer småtøff ut med kortere hår, du kledde det veldig godt.
Kanksje du så litt mer voksen ut på en måte, menm det kan jo være at det andre bildet var fra i fjor også.

Men en flott jente er du, skikkelig koslig å få titte litt i "fotoalbummet" ditt[:)]

Takk [:)] Er ganske fornøyd selv [:D]

Så morro å se bilde av deg[:D][:D] Du var jo kjempefin!! Mye stiligere nå enn før[;)]  Kjekt å få et ansikt å feste til nicken din. Syns det er fort å blande dere litt når jeg ikke har så mye å henge dere på jeg..[:)] Men et bilde hjelper[;)]

Hmmm, burde snart vært til frisøren jeg også....[:)]

Å så fin. Så koselig det var å se hvordan du ser ut. Som de andre sier; et ansikt til nicket.[:D]

smashing =)
syntes nå du var fin før også, men forandring fryder.
veldig bra klipp[:)]

Så nyyyydelig du er/var, BabyT! Superfin med den nye, freshe frisyren. Dette kledde du kjempegodt. Ble mye mer "typete" om du skjønner hva jeg mener. [:)]

Enig her azza=)) nå kan du være stolt,for nå ble du jo en BABE[;)] hihi[:)][:)]

Sign denne. [:)]

ORIGINAL: livslyst

Så fin da er blitt! Var fin før å da, men du kledde denne frisyeen kjempegodt! Gøy å se hvordan du ser ut.[:)]
samme her....  ble en litt mer voksen frisyre.. kjempefin[:)]

tøff å klippe av så mye du[:D]hadde ikke jeg tørd[:)]

men du ser mye mere voksen ut nå  og jeg, og du var kjempe fin[:D]

Back
Topp