Hva synes dere om at..

ellamelle*

Gift med forumet
Kjæresten/samboern/mannen har kontakt med eks-kjærester?

Min samboer har ingen ekser, så det er ikke noe aktuelt problem! [:)]

Han har ikke det så kan ikke si noe om det,men han har kontakt med en av mine exer da hehe,de er kamerater,har blitt det i ettertid igjennom felles venner[;)]

Så lenge de ikke er pulevenner så går det bra for meg ![:D]
er mange som er gode venner med eksene etter brudd, å det er jo bare sånn det..
kan ikke nekte de å være venner med de, når de kanskje var det lenge før man ble sammen ![:)]

Tja si det..

Han liker ikke at jeg snakker med gutten, men han syns det er greit at han snakker med de han har hatt seg med og slik.. Så kan vel egentlig ikke si jeg er så kjempefornøyd.

Han har mye kontakt med sin siste x, men de har jo ei datter sammen som bor hos oss annenhver uke. -Så det bryr jeg meg ingenting om[:)]

Kjempeflott at de har så bra kontakt som de har, for datterens skyld![:)]

ORIGINAL: mamsemor

Min samboer har ingen ekser, så det er ikke noe aktuelt problem! [:)]

Ikke min heller[:)] Bare fra barneskolen, og det teller vel ikke?[;)]  (ble sammen med meg når vi var 14[:D])

Jeg må innrømme at jeg ikke liker det noe særlig jeg altså[&:]
Ikke det at det er noe problem altså..
Men det et er jo tross alt personer som de har har følelser for da.. Ikke det at de følelsene trenger å være der fortsatt lissom, men det HAR jo vært en grunn til at dem ble forelsket lissom[8|]
Har aldri nektet kontakt da, og kommer nok mest sannsynligvis aldri til å gjøre det, men hvis det skulle tilfelle, så må man jo tenke tilbake på seg selv også[8|] 

for meg hadde det vært rart. min har ikke det da..

han har ingen kontakt med eksene sine, så det vet jeg ikke [:)]

ikke lov her i gården[:@]

har ingen problem med det [:)] har selv kontakt med min eks. ser ikke helt grunnen til hvorfor man må bryte kontakten 100% bare fordi man velger å ikke være sammen lenger. for meg er det iallefall ikke aktuelt å bryte kontakten med min eks. vi er gode venner [:)]

ORIGINAL: krutlin

Har ikke noe problem at han har kontakt med eksne sin som han var sammen med i 3-4år. Jeg vet at de er helt ferdige med hverandre, så det går helt fint. Har møtt henne mange ganger selv også, en skikkelig hyggelig jente.[:D]

Men jeg har store problemer med ei han "holdt på" med, rett før vi ble sammen. For hun har skrevet meldinger til han i ettertid, om at hun savner han osv...[:@]

Den kjenner jeg altfor godt.. [:'(]

ORIGINAL: Andrea.

han har ingen kontakt med eksene sine, så det vet jeg ikke [:)]

Samme her! Men hadde ikke likt det om han hadde hatt kontakt..[;)]

Det syns jeg ikke noe om i det hele tatt! Jeg får helt vondt inni meg når jeg finnnnnnnnnner ut at han har kontakt med henne. Vet det bare var en fling, det var en pause mellom oss da de var sammen, han "brukte" henne for å "komme over meg" hvis du kjønner hva jeg mener. Før meg var det ingen. De studerte sammen og han sier han fortsatt har kontakt med henne av praktiske årsaker, jobb relatert. Han har henne på Facebook men ikke meg. Jeg vet ikke hvem som tok initiativet til det, men jeg snoka litt der og sletta henne fra lista hans og tror du ikke HAN tok kontakt og adda henne på igjen??!!!  Hater at han fortelle om livet vårt til henne, mens jeg egentlig ikke skal vite at de faktisk har kontakt!

Dette blei litt for mye, men men...godt å få det ut!

hehe, har spurt om det samme selv. det er helt ok for meg, vi har en av eksene hans som gudmor for lillemann. men det er ei som jeg ikke vil han ska ha kontakt med, fordi hun vil i buksene på han og har sagt det, så derfor har han ikke det heller lengre![:)] så, det er helt greit å være venner med ekser(både hans og mine), bare ikke dem som vil være noe mer enn venner med han/meg.

Hadde ikke brydd meg om han hadde det tror jeg, men han har ikke det..

Kommer vel litt an på. kan ikek si han har så mye kontakt egentlig. Er faktisk jeg som snakker med ex `n hans[8D] Men har ikke noe imot det sånn sett. Kommer an på mye egentlig

Back
Topp