hva synes dere om å

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
"lure" mannen/kjæresten til å bli gravid?
Når man går inn for å bli gravid når den andre parten ikke vil få flere eller ikke ha barn i det heletatt?

Jeg synes det blir feil da å ups "glemte pilla".. Eller ha ubeskytta sex på el-dagen å si det er Helt trygt altså..

MEn når det er sagt, begge Vet hvordan barn blir laga så hvis den ene ikke vil ha barn og vet de har ubeskytta sex så blir det feil å si han har blitt lurt etterpå!

Har også venninner som gikk bak ryggen på typen og det synes jeg er helt feil utgangspunkt for hele forholdet..

og vet om noen som ikke ville ha flere barn, men dama ville det og slutta med pilla uten at gubben visste det. Det er skilsmissegrunn i mine øyne å bli lurt på den måten...

og så vet jeg om noen som ikke var sammen lenger, men de hadde sex fordet og ops så ble ho gravid.. da mener jeg at når dem bor sammen, har sex og har barn sammen så er de i et forhold uansett hvor mye de nekter.. :p

Jeg er HELT i mot å lure noen til å få barn. Å få barn er en avgjørelse man skal stå for og følge opp hele livet, så det synes jeg begge partene må være enige om!! Amen :-)

"lure" mannen/kjæresten til å bli gravid?
Når man går inn for å bli gravid når den andre parten ikke vil få flere eller ikke ha barn i det heletatt?

Jeg synes det blir feil da å ups "glemte pilla".. Eller ha ubeskytta sex på el-dagen å si det er Helt trygt altså..

MEn når det er sagt, begge Vet hvordan barn blir laga så hvis den ene ikke vil ha barn og vet de har ubeskytta sex så blir det feil å si han har blitt lurt etterpå!

Har også venninner som gikk bak ryggen på typen og det synes jeg er helt feil utgangspunkt for hele forholdet..

og vet om noen som ikke ville ha flere barn, men dama ville det og slutta med pilla uten at gubben visste det. Det er skilsmissegrunn i mine øyne å bli lurt på den måten...

og så vet jeg om noen som ikke var sammen lenger, men de hadde sex fordet og ops så ble ho gravid.. da mener jeg at når dem bor sammen, har sex og har barn sammen så er de i et forhold uansett hvor mye de nekter.. :p

Helt enig på alle punkter.

Man vet så inderlig godt hvordan barn blir til!

Sånn du beskriver så er det heeeelt feil. (Altså jeg er enig med deg). MEN, jeg kjenner en som har vært i en litt vanskelig situasjon med en lignende problemstilling - men likevel litt annerledes :

De har vært sammen i over 10 år, gift, har en jente på 4 år. Når mor så tar opp det med å få et søsken kommer det som lyn fra klar himmel fra far: han vil bare ha et barn han. Så han er helt ferdig med å få barn sier han. Dette har han ikke gitt uttrykk for tidligere .. Hva ville dere da tenkt?

Jeg synes mitt eksempel er spesielt vanskelig da jeg nesten kjenner på at hun er en smule lurt av han. Hun har ikke gjort noe fra eller til men det er en meget fortvilet situasjon for henne, siden hun ikke føler seg ferdig med barn og sårt ønsker søsken.. Han står på sitt .

helt klart ikke noe bedre å bli lurt på den måten heller. Han burde ha sagt det fra starten av :)

akkurat den problemstillingen der er vanskelig og jeg har altids syntes det har vært så idiotisk av kvinner og lure mannfolka men har fått sett en annen situasjon de siste ukene som kan på en måte relateres til problemstillingen men alikevell ikke.. så det kan mange ganger være ett ømt tema..

Back
Topp