hva synes dere om å gifte seg i syden uten barna tilstede?

guttemammaen

Forelsket i forumet
Planen er å gifte oss dagen før vi drar slik at barna får være med på sermonien (vi skal ikke ha noe selskap), men jeg ser litt på muligheten til å gifte oss i syden også fordi det ser så mye mer koselig ut enn på et kontor....men syden turen er bestilt for lenge siden og den er uten barna.

Personlig ville ikke jeg gjort det uten barna, men enhver må jo gjøre det som passer dem selv best. Har forresten vært forlover i "kontorbryllup", og det ble en vakker og høytidelig seremoni selv om det var på tinghus og ikke i kirke. :)

Selv ville jeg nok ikke gjort det, men det å gifte seg er jo en privatsak, så det må dere kjenne på selv. Føles det riktig for dere, så trenger dere ikke bry dere om hva andre mener ;)

Altså, er det ikke slik at man "egentlig" (fra gammelt av, har selv giftet meg etter jeg fikk barn) skal gifte seg først?! (Så sex, så barn, bla bla bla..) - Så det er i alle fall millioner som har giftet seg uten barna sine til stede.. så noe nytt er det jo ikke!
- Personlig syntes jeg at når ungene først har kommet så kan de jo like godt bli med på den ene siden,
på den andre siden er dette et løfte du og mannen din skal inngå, dere to blir en pakt, så da mener jeg ingen andre har noe som helst med hvordan dere velger å gjøre det.. et ekteskap er jo kun mellom to parter..
- Uansett hva du velger, så velg det du føler er riktig for deg! :)

Jeg giftet meg forresten i dåpen til en av barna mine, det var hemmelig. Maange misslikte det, men mitt bryllup, min greie, tolerer mitt valg..kan hende jeg blir litt lei når jeg tenker på at noen ikke ble gledet av at vi gjorde det på vår måte, men da tenker jeg at det er jo mitt valg, angrer ikke, for verden blir uansett aldri perfekt :)

Jeg synes det kommer ann på alderen til barna jeg. Er de så små at de ikke forstår, og/eller ikke kommer til og huske at de ikke var der, så synes jeg det er greit.

Er de så store at de vet hva det vil si og gifte seg, så vil jeg tro barna synes det er veldig trist og ikke få være der. Da kunne jeg aldri gjort det!

kommer helt an på å gammle barnA er

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min eldste er 13 år. Jeg er ganske så usikker på hva jeg vil, og drar litt i begge retningene. Planen var å gifte oss å dra å kjøpe middag sammen med barna, og at det bare skulle være oss.....men når jeg nevnte det for min eldste sønn, så virket det ikke som ha syntes dette var så svært....så da begynte jeg å tenke at det hadde jo vært veldig spesielt å fint å gjort dette i syden:) Vi har aldri vært i syden før, så denne turen blir spesiell uansett! så nå vet jeg ikke hva jeg vil, og mannen min synes alt er greit:D

Jeg hadde tatt barna med

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde tatt barna med

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ikke villet gifte meg uten barna tilstede uavhengig av alder.

Vi giftet oss på tinghuset, og jeg hadde tårer i øynene jeg! Nydelig.

Jeg ville gjort det med ungene tilstede:-) det er noe spesielt og fint med ungene tilstede, og fine minner og kanskje bilder:-)

Jeg synes ikke barn har noe i bryllup å gjøre, så jeg sier kjør på! Pappa giftet seg i USA da jeg var fem år, riktignok ikke med min mor da. Halvsøsteren min var med i magen på den nye kona hans:) Jeg var hjemme i Norge.

Når man gifter seg skal fokuset deres være på hverandre, og ikke barna. Dere har resten av livet deres på å gi barna oppmerksomhet.

Mine barn er "store"(6 og 10) og hadde nok ikke gifta meg uten de:) De har ett stort ønske om at deres stefar og jeg skal gifte oss da, så kanskje jeg tenker sånn siden de ønsker det:)

Jeg ville verken gjort det i syden eller uten barn.

Jeg ville aldri gjort det uten ungne, mennom dere føler det går bra uten de så hvorfor ikke:)

Min eldste er 13 år. Jeg er ganske så usikker på hva jeg vil, og drar litt i begge retningene. Planen var å gifte oss å dra å kjøpe middag sammen med barna, og at det bare skulle være oss.....men når jeg nevnte det for min eldste sønn, så virket det ikke som ha syntes dette var så svært....så da begynte jeg å tenke at det hadde jo vært veldig spesielt å fint å gjort dette i syden:) Vi har aldri vært i syden før, så denne turen blir spesiell uansett! så nå vet jeg ikke hva jeg vil, og mannen min synes alt er greit:D
Ta med barna. Mamma gifta seg uten oss og ingen av oss har helt tilgitt hu for det. Jeg og broren min var vel på alderen til sønnen din. Vår lille søster er sur fordi hu ville være brudepike. Det ville i grunn jeg også. Mamma trudde også der kom til å bli kjedelig for oss og at vi ikke så på det som noe stort. Men det gjorde vi. Jeg synes fortsatt det var dårlig gjort og hadde nok vært verre hvis de hadde gifter seg i syden og vi ikke fikk være med. Er du sikker på det sønnen din mener? Broren min var sånn i den alderen men det var ikke dermed sagt at han ikke hadde syntes det var stas å være med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp