Hva synes dere om å få desember barn?

Vi har alerede ei lita desember frøken... Å vi greier jammen meg å få til desember nå igjen :p hihi men jeg tenker som så, det spiller ingen rolle, bare alt er bra med lille knøtte som kommer <3
 
planen var litt tidligere på året, men er bare glad jeg er gravid så det gjør ingenting ;)
 
Er bare fornøyd ned at jeg rakk 2013, jeg. Puh! For min egen del gleder jeg meg til historiens beste og mest koselige julefeiring i 2013, og så satser jeg på at det er greit å være yngst i klassen. Når det gjelder barnehage opptak har vi bare en barnehage i kommunen, og da har jeg skjønt det slik at det kan bli veldig dyrt for kommunen hvis det ikke skulle være plass og vi må benytte nabokommunen (hvor jeg vet det ikke er nok plasser til de som bor i kommunen engang) så jeg går bare ut ifra at det ordner seg...
 
Med førstemann skulle vi ikke ha senere enn oktober, det ble november klarte ikke vente :p
Denne gangen kunne det ikke falle oss inn å gå glipp av en pp så vi var fornøyd bare å bli gravide :)
Alle skal liksom få i begynnelsen av året, eller helst på sommeren, syns da våre barn blir noe helt spesielt når de kommer på slutten av året :)
 
gjør ikke noe, men gruer meg til å kjøre en time på glatte veier i snø fokk for å komme til sykehuset....
 
Jeg hadde termin 3 januar med mitt første barn, og håpet på at hun kom i januar.. mest pga. skole.. det sto lissom mellom å være størst og minst i klassen :p men jenta mi bestemte seg for å komme 3 uker før, så ble født 12 desember :) det jeg tror blir kjedelig for hun er at hun har bursdag så tett mot jul, og må vente 1 år på å feire begge deler lissom.. jeg var bare glad jeg slapp å ligge på føden på julaften :p hehe
 
Hehe.. Jeg er selv Desember barn, og har alltid tenkt at jeg ikke skal ha det selv fordi det var så kjipt å alltid være yngst å ha bursdag sist.. Men men, nå ble det sånn da! Og det gjør ingenting <3
 
glatte veier gjør ingenting for vår del siden vi har sykehuset som nærmeste nabo nesten :p

Desemberbarn gjør meg ingenting! det blir Verdens beste Julegave å få en egen liten familie <3

Er Bare lykkelig :-D
 
jeg og hadde egentlig håpet det skulle klaffe litt tidligere, men er jo ikke alt man kan kontrollere.. men med foreløpig termin 27. desember, og storebror som kom fem dager over termin så kan man jo alltids håpe på et nyttårsbarn :) verdens beste gave er det uansett! :love2
 
Skulle jeg kunne velge så var nok desember siste valg, og i hvertfall så tett mot jul. Men kan jo ikke angre.
Tror det blir en super koselig jul!
....ellers får jeg prøve knipe til over nyttår... ;)
 
Nå var ikke mitt desemberbarn helt planlagt, men har termin på bursdagen min så det ville jo vært en fantastisk bursdagsgave da :D
 
Er selv født i desember og det har aldri vært noe problem :) Så lenge man holder bursdag og julaften adskilt og barnet får både bursdagsgaver og julegaver ser ikke jeg noe problem med å ha bursdag tett mot julaften :) For våres del, som har termin 27. desember, kan det jo også hende at vi får et januarbarn.. Spennende :)
 
Har et desember barn fra før, og det blir visst desember igjen :) jaja! Slipper eg å høre på gnålet seinere om koffor lillebroren/søsteren fikk en bedre mnd! Så kan vi ha familiefeiringen på en og samme dag! ;)
 
Her blir det desemberbarn nr 2 ;) for ikke å snakke om at faren til barnet er i desember, søstra til min eldste er i desember, min mor er i desember for å nevne noen... så desember er en mnd jeg hadde tenkt til å holde meg unna med nestemann, men slik ville altså ikke kroppen min høre på :)

Gleder meg uansett, og nå har e jo alt tøy i riktig sesong/alder ratio ;)
 
jeg bryr meg egentlig ikke om det er desember eller mai :p men sku ønske det ikke var på julaften terminen havnet.. men men.. det går jo alltid det også :D kan bli januar barn... hee
 
Jeg er bare lykkelig å over å endelig være gravid, i det store og hele tror jeg ikke det betyr så mye så lenge barnet er ønsket og elsket:):) og det er det:) Alt annet ordner seg:)
 
Back
Topp