Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Booba
Jeg synes det er for sent. Synes fortsatt at det i særtilfeller muligens kan være det beste likevel, for både mor og barnet som man kanskje i enkelte tilfeller vet ikke ville få det bra.. Om man foreksempel ikke vet det før det er gått så lang tid, eller om mor er veldig ung, overgrep eller lignende. Men jeg synes ikke grensa skal flyttes så "alle" kan få lov å gjøre det.
Men når jeg nå sitter og skriver så blir jeg likevel veldig ambivalent for jeg synes det er farlig likt å det å ta livet av noen.
ORIGINAL: verteline
ORIGINAL: BNE
Nei huff nå får di rulle inn her..... Det er en GOD grunn til at det er 12 uker...... var på ul i uke 8 og da så en en liten bamsemums så lå der inne!! Så jeg sier nei.... 12 er nok... Kan heller da sette ned det tilbude om ul i uke 12 til uke 10..
sign
ORIGINAL: Booba
Jeg synes det er for sent. Synes fortsatt at det i særtilfeller muligens kan være det beste likevel, for både mor, og barnet som man kanskje i enkelte tilfeller vet ikke ville få det bra.. Om man foreksempel ikke vet det før det er gått så lang tid, eller om mor er veldig ung, overgrep eller lignende. Men jeg synes ikke grensa skal flyttes så "alle" kan få lov å gjøre det.
Men når jeg nå sitter og skriver så blir jeg likevel veldig ambivalent for jeg synes det er farlig likt å det å ta livet av noen.
ORIGINAL: BNE
Nei huff nå får di rulle inn her..... Det er en GOD grunn til at det er 12 uker...... var på ul i uke 8 og da så en en liten bamsemums så lå der inne!! Så jeg sier nei.... 12 er nok... Kan heller da sette ned det tilbude om ul i uke 12 til uke 10..