Hva synes dere? *hjelp*

Nei, synes overhodet dere ikke er urimelig.. dere betaler jo faktisk for å bo der.. burde klare å holde det rolig på kveldene da.. dere har en liten en dere også.. ikke bare de som har barn liksom..

Ta deg en tur opp å spør de :) var det i sommer dere skulle kjøpe?

Syns ikke dere er urimelige nei. Dere betaler for å bo der, som t0mmelise sier, og da skulle det bare mangle at dere får litt respekt. Det er regler som sier at man skal være stille klokken 23 i helgene, jeg er ikke sikker på hverdag.. 22 kanskje? Men uansett, det går ann å ta litt hensyn, i hvertfall så lenge dere har sagt i fra.

Jeg ville flyttet så fort jeg fant meg en bedre leilighet, men forstår det kan være lettere sagt enn gjort da. Patetisk av de å ikke svare dere når dere sender SMS. Hva tror dem at de er da?

ORIGINAL: t0mmelise

Nei, synes overhodet dere ikke er urimelig.. dere betaler jo faktisk for å bo der.. burde klare å holde det rolig på kveldene da.. dere har en liten en dere også.. ikke bare de som har barn liksom..

Ta deg en tur opp å spør de :) var det i sommer dere skulle kjøpe?

Blir bare så oppgitt over at de ikke svarer på noe som helst.. Sambo snakka med de forrige dagen om det og da prøvde hun bare å ungå å svare liksom.. For det er jo helt vanlig[&:]

Har lyst til det, men spørs om vi ikke må vente litt til[:)] Men flytte ihvertfall..

Ja da ville jeg heller prøvd å lete etter en ny leilighet å leie [;)]
Dere er voksne folk dere også, å fortjener å bli behandlet med respekt.. ikke som noen ungdommer som leier en kåk liksom.. dere er voksne mennesker og har barn for svarte [:'(] blir så irritert av sånne som tror at de kan herse og styre med leieboerene sine som om de ikke hadde noe de skulle sagt [:@]

Hva om du går opp og avtaler at han kan komme ned til et bestemt tidspunkt neste dag, f.eks? Eller at du går opp og avtaler et lite møte.....ikke bare tar det på trappa, liksom.......

ORIGINAL: t0mmelise

Ja da ville jeg heller prøvd å lete etter en ny leilighet å leie [;)]
Dere er voksne folk dere også, å fortjener å bli behandlet med respekt.. ikke som noen ungdommer som leier en kåk liksom.. dere er voksne mennesker og har barn for svarte [:'(] blir så irritert av sånne som tror at de kan herse og styre med leieboerene sine som om de ikke hadde noe de skulle sagt [:@]

kan bare signere her!

Back
Topp