Hva synes dere da?

Linn2010

Flørter med forumet
Hei, ble sport om å være fadder for tantungen min[:D] JA, sa eg da[;)] Dåpen skal være 5. september og eg har termin forløbli 9.september !!! Hva synes dere? Skal eg reise opp til Bergen med kjæresten og delta, eller bør eg holde meg hjemme? Eg bor i stavanger :) Kjæresten er jo med så hvis det skulle skje noe så er han der og kan jo ta med utstyret som trengs om det skulle bli fødsel :) Men er jo tryggest å være hjemme hvis dere forstår! Men har jo veldig lyst å delta også! Kan jo reise opp Lørdagen og bli til Søndagen.. Dåpen er på Søndagen, så får vi deltatt og kommet oss hjem ;) hehe

Spennende da, vet jo ikke om du allerede har fått baby da heller...:)

vet jammen ikke helt hva jeg hadde gjort jeg...

Er det din søster/bror sitt barn?

Tror jeg som mor til dåpsbarnet hadde prøvd å fått til en dato som passet litt bedre for deg dersom jeg ønsket deg som fadder jeg da... Men, jeg vet jo ikke hvordan det henger sammen heller:)

Er jo sykehus i Bergen også i værste fall vil jeg gå ut fra, men som sagt, jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort.

Er jo så KOS å bli spurt om å være fadder også!

det var laaang tid i forveien å vite at det skal være dåp? er ungen født? 

Jeg hadde ikke turt...

Ja jenta er født, hun er en mnd gammel ;) Passer bedre for dem å ha dåp då.. Men vi får vel bare se når det nærmer seg..! Kan jo være fadder selv om eg ikke er der[;)] Men kjekt å kunne delta[:D]

Hm.. den er lit vanskelig [:D]
Men jeg tror ikke jeg ville satsa på det. men det er meg da [;)]

Er jo sant at du alikevel kan være fadder, men skjønner jo godt at du vil være tilstede.

Jeg har sagt klart ifra til min kjære at vi IKKE drar vekk de siste ukene før terminen!
Har mareritt om at jeg ikke føder i byen jeg bor i og er skikkelig paranoid[&:]
Så her holder vi oss hjemme de siste ukene[:)]

Kankje du allerede har fått nurket før terminen, det vet man jo aldri[:D]

ORIGINAL: Histepist

Hm.. den er lit vanskelig [:D]
Men jeg tror ikke jeg ville satsa på det. men det er meg da [;)]

Je ser egentlig ingen problem med at du reiser til Bergen jeg. Koslig med barndåp, og veldig morsomt å bli spurt om å være fadder[:)]

De har jo sykehus i Bergen også. Undersøk litt før dere reiser, om mulighetene dere har om fødselen starter i Bergen. Du har jo mannen med, og så lenge dere tar med "sykehusbagen" ser jeg da ingen problemer med å reise å delta i barndåp. Annet enn at du sikkert er stor og klumpete[:D]  Du skal jo ha bare ha en baby, og det kan man jo få overalt.

Men så er jeg av den formening at graviditet og barn ikke behøver å begrense så mye av foreldrenes liv. Så lenge man holder seg til visse forsiktighetsregler så kan jo den gravide, og babyen være med på det meste. Min sønn har vært med både på møter og turer og kurs som jeg hadde lyst til, og delvis måtte ta. Lider ingen nød av det han.

Jeg synes du skal dra jeg[:D] Koselig og deilig avveksling fra den klumpete hverdagen[:D]

Kom til bergen du, vi har sykehus her!! [8D] hehe!!! neida, altså, skjønner at du kommer i en klemme!! kan dåpet flyttes litt kanskje?! [:D]

Vanskelig dette.... bror min skal konfirmeres i oslo i midten av september.. syns det er skikkelig kipt. tviler på at vi kan dra Ålesund Oslo på den tiden... med eller uten baby ute[&:]

Min erfaring er at sånt kan man ikke gi svar på nå [;)]

Jeg hadde termin 22 desember, og tenkte at "pytt pytt.. 1 uke over, så blir det januarbarn.. Jeg føler meg jo sååå bra!!"

Ble satt igang 4 dager før pga svangerskapsforgiftning som kom snikende uten forvarsel i uke 36[;)]

Nei kan nok ikke det.. De visste termindatoen min før de bestemmte dåpsdato, så det er nok en grunn til at det ble akkuratt den datoen ;)
ORIGINAL: *mini_me*

Kom til bergen du, vi har sykehus her!! [8D] hehe!!! neida, altså, skjønner at du kommer i en klemme!! kan dåpet flyttes litt kanskje?! [:D]

Hadde der vært meg måtte jeg ha kommet med 3 dager gammel baby [8D] Men man vet jo aldri.... [8|] Si ja med forbehold?

Sier ja, men må nok ta å se nermare..! Hvis svangerskapet går bra og legen tillater meg å reise så gjør eg nok det :)

Jeg tenker at hvis du allerede har fått babyen din før dåpenet du skal være fadder i er det ikke sikkert at du orker å gå i dåp engang... Spedbarnstiden kan bli veldig intens og utmattende... Men jeg hadde nok ikke brydd meg om jeg måtte føde i en annen by,men det er meg da:) Hvis du er førstegangsfødende tipper jeg det er viktigere å ha det trygt og rolig rundt seg:)

Back
Topp