hva synes dere? bildeeeeeeeee

mhh....

Syns ikke den var så fin oppe.

Fin farge, da!

hva var d du ikke likte da?
armvalkene mine? :P

Malleleo skrev:
hva var d du ikke likte da?
armvalkene mine? :P

Sorry at jeg var miss negativ! :P

Prøver igjen: Fin kjole! :)  Men jeg likte ikke helt armvalkene dine.. haha, nei - jeg mener det at den var sånn "stripete" på brystpartiet. Ikke stripete, men you know, whateva :P
*blåsetyggisboble*

dårlig bildet :/ ser derfor ikke noe spesiell fin ut, men du derimot, supersøt :)
ta nytt bilde av kjolen

haha, skjønner hva du mener altså ;) ser jo mye finere ut i virkeligheten også! er jo ikke sånn hardt stoff de derre stripene..
finner sikkert en annen kjole som er enda finere.. men denne er jeg forelsket i nå :D trodde ikke jeg kunne se så slank ut nemlig:P

Kjempefin

Malleleo skrev:
haha, skjønner hva du mener altså ;) ser jo mye finere ut i virkeligheten også! er jo ikke sånn hardt stoff de derre stripene..
finner sikkert en annen kjole som er enda finere.. men denne er jeg forelsket i nå :D trodde ikke jeg kunne se så slank ut nemlig:P

Du ser smashing ut i den :)
Men ja, det ser stivt ut, som om det er ei plate av papp inni :P hehehe, neida.
Men da juger sikkert bildet! :D

Likte ikke overdelen jeg heller, men ellers var den og ikke minst du alldeles nydelig.

Jeg tenkte med en gang "HVA?! Skal DU ha slankeoperasjon?!"

Nydelig kjole, på en nyydelig jente!! De stripene over der er vel kanskje mer i myk sateng? Har sett mye av de tidligere, og kusina mi hadde også sånne på sin kjole, og det var kjempefint

Back
Topp