Hva synes dere? Ang navn?

EllaRoe

Gift med forumet
Aurora Elise eller Aurora Martine? Eller kom veldig gjerne med forslag til annet mellomnavn[:)]

Trykka visst martien, men mente elise.. men aller mest syns jeg aurora er penest alene

ORIGINAL: *cookiemonster*

Trykka visst martien, men mente elise.. men aller mest syns jeg aurora er penest alene

Egentlig vi også, men storesøster har et mellomnavn. Synes det blir rart dersom bare et av barna har det.

Aurora Elise [:)]

Eller bare Aurora alene[;)]

Aurora Nathalie[:)]

Aurora  - kjempefint navn![:)]

Synes navnet er så sterkt i seg selv at det kan bli for "mye" med to navn.

Aurora Elise!

ORIGINAL: MammaOkt

Vi kommer til å bruke kun Aurora tror vi. Er bare det at vi veldig gjerne vil ha et mellomnavn siden storesøster også har det.

ORIGINAL: Cornelia80

ORIGINAL: MammaOkt

Vi kommer til å bruke kun Aurora tror vi. Er bare det at vi veldig gjerne vil ha et mellomnavn siden storesøster også har det.

Ok, da stemmer jeg for Aurora Elise[;)]

Stemte Aurora Elise, men syns Aurora-navnet er grusomt!

ORIGINAL: oljsmt

Aurora Elise!

ORIGINAL: *Krusedull*

Stemte Aurora Elise, men syns Aurora-navnet er grusomt!

Det siste var vel forsåvidt ikke spørsmålet til tråden heller, så skjønner ikke hvorfor du nevner det i det heletatt[8|] Det blir uansett Aurora dersom det blir jente, så det!

Stemte Aurora Elise.. Jeg har også Elise som mellomnavn og er veldig fornøyd med det [:)]

Jeg er forresten den eneste i en søskenflokk på tre som har to navn, og har alltid følt at det er litt rart, så det er bra dere tenker på at begge skal ha like mange navn [;)]

Jeg syns Aurora Elise var finest![:)]

Back
Topp