hva synes dere ? ang bleieslutt

*ceccemor*

Gift med forumet
Mie går nå i bar truse hjemme... med bleie i bhg...
hun er veldig flink til å gå på do her hjemme,ingen uhell i dag[:D]
i barnehagen går hun på do ved bleieskift... dette har fungert bra...

men det som er nå da,er at hun vil helst ikke ha på bleie[8D] jeg skjønner jo på en måte den...men tror ikke hun er helt klar for å gå uten i bhg..
og jeg forventer ikke at de skal ha tid til MANGE skift i løpet av dagen...

men kan jeg sende henne i bhg uten bleie,med et skift og om det går galt så tar de på henne bleie??
da blir det liksom MAX 1 skift pr dag... da får hun jo prøvd seg litt tenker jeg....[8|]

jeg jobber i bhg selv,så jeg burde jo klare dette selv[8|]men blir så usikker når det gjelder meg og mine barn[X(]

Hvis hun klarer å si ifra hjemme, så kan hun jo testes på det i bhg også [:)]

Nå som vinteren er på vei, tenker jeg litt sånn at skal man drive seriøs pottetrening nå så får man virkelig gå inn for det. Eller vente til våren igjen [:)]

Så om dere har tenkt til å få henne tørr, så er det jo bare å hoppe i det [:D]

Hun er jo kjempeflink da [:)]

Søsteren min fikk tips fra barnehagen der ho har guttungen om at ho kunne bruke buksebleier under bleieavvenningen. De sa da at bleien var en litt tykk underbukse som det ikke var fult så farlig om det skulle gå galt innimellom. Dette så ut til å fungere fint der. Når de var på toalettet så tok de bare på den samme bleia igjen så lenge det ikke var tisset ut.

Det synes jeg du absolutt kan gjøre *ceccemor*[:D] Kjør på.

Synes fint du kan gjøre det, men kanskje ta på bleie ute nå, siden det er litt ekstra klær og skift om det skulle gå galt? 

Klart du kan det, og klart de bør ha tid til et par skift om det skulle trenges [:)]
Det er jo ikke verre enn at de kan ta på bleie om det absolutt ikke går!

Bare å kjøre på [:)][:)] Går det ikke, så er det jo bare å sette på bleie igjen.. Evt kan hun gå uten bleie deler av dagen.. Kanskje greit å ha på bleie i utetiden.. Da er det jo ekstra styr hvis man tisser seg ut med dresser osv.. både for Mie, deg og personalet [8D][8D]
Kjenner jeg gleder meg til vi nærmer oss dette med bleieslutt også..Men vi er IKKE der enda nei[8|]

Back
Topp