hva synes dere???? ang bhg

Steike banan

Flørter med forumet
Min sønn er vist vært ramp i dag[8|] Han og en kompis hadde fylt badevasken med papir og vann.. og badet..
[8|]

Men så det er sagt de er 2år gammle.. å hvor var tantene når 2 stykk 2 åringer hadde rukket å gå fra ene enden i bhg til andre for å så gjøre alt dette.. Å de hadde sagt til sambo at når de fant de, hadde de sittet i vasken våte og blide og badet. Å tanken slår meg hva hadde skjedd om en av de hadde sklidd i vasket å slått hode[&o] og hvor lenge har de vært der alene.Burde ikke tenke sånn kanksje men.. jeg gjør det..

Hva synes dere.. skal jeg si hva jeg mener til de eller overreagerer jeg..

ville ikke reagert.. barn er barn!

Jenta mi detter hele tida nedi do![8D] Hun sier ikke alltid ifra før hun handler.[:)] Ser hellere litt komisk på det jeg da[:D]

Klarer ikke helt å se komisk på det, beklager. Villa så absolutt spurt hvor di voksne var, kunne fort ha sjedd noe. Hva da? Hører så mange rare episoder fra barnehagene at jeg blir litt forvirra.
Vil gjerne føle meg trygg når ungen min er i barnehagen, det er det kjæreste jeg har å kun det beste er godt nok![:)]

ORIGINAL: søtedolly

Klarer ikke helt å se komisk på det, beklager. Villa så absolutt spurt hvor di voksne var, kunne fort ha sjedd noe. Hva da? Hører så mange rare episoder fra barnehagene at jeg blir litt forvirra.
Vil gjerne føle meg trygg når ungen min er i barnehagen, det er det kjæreste jeg har å kun det beste er godt nok![:)]

signerer denne jeg!

godt det er flere som tenker det samme som meg.. å ikke jeg som overreagrer.
Var sambo som hentet han i går å han er litt sjenert. Men e skal levere han i dag å da skal e spørre hvor de var i går..

Signerer!

jeg syns  nå det  hørtes moro ut så jeg hadde nok syns det om det var mitt barn også,MEN jeg hadde allikevel stilt spørsmål ved sikkerheten  i bhg, det gikk bra  og  det var moro, men hva om det ikke hadde gått bra ? hvorfor klarte de to og stikke av så lenge at de fikk til dette og hva om det ikke er like vellykket utflykt neste gang ?
og hva er stillingen til bhg oppi dette.

det er spørsmål du har rett  til og stille når du ser potensialet for et helt annet utfall en det ble

Hos bh til oliver har ingen lov og være der uten oppsyn. de har lært at bad ikke er et lekested men en plass og gjøre fra seg og vaske seg på hendene....
Fort gjort ja[&:]

Og har di problemer med det i bh kan di kjjøpe slike sikkerhetslåser, eller en hempelås til alle barna har lært seg og 'oppføre seg' på bade/do.... kan koste bh dyrt om barna tetter igjen vasken med papir, kan jo forkomme lekkasje eller at papire tetter igjen avløp[&:]

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg ville reagert ja! har en toåring selv. de er fortsatt små og bør ikke være ute av syne nei. ja det kunne skjedd noe inne på badet og det kunne gått alvorlig galt også.
jeg hadde blitt forbanna rett å slett.[:@]

de kan ikke ha overdrevet litt da? fort gjort at de kan ha lekt litt med papir i vasken men at de har kommet seg oppi vasken?? kanskje foreslå at de får sette lås på dodøra

ORIGINAL: Steike banan

godt det er flere som tenker det samme som meg.. å ikke jeg som overreagrer.
Var sambo som hentet han i går å han er litt sjenert. Men e skal levere han i dag å da skal e spørre hvor de var i går..

Det hadde eg også komme til å gjort!!

ORIGINAL: FruBente1886

jeg ville reagert ja! har en toåring selv. de er fortsatt små og bør ikke være ute av syne nei. ja det kunne skjedd noe inne på badet og det kunne gått alvorlig galt også.

ORIGINAL: Camilla_81

signerer denne jeg!

sign!

Jeg jobber i barnehage, og det skal ikke ksje det d er. Det er utrolig hvor mye skade slike ting kan gjøre, både med barna og med selve badet/rør ol.

Jeg ville sagt i fra at jeg ikke hadde akseptert det der, det viser bare at de ansatte ikke har fulgt godt nok med.
Det kan hende at noen av de største barna hos oss (2-3 år) kommer seg inn på badet, og skrur på vannet, men lengre kommer de som regel ikke... Og det skal sies at badet ikke er på andre siden av bhg, det er inne på avd, så tar ikke mange sekundene å komme seg inn akkurat!

Nei, hadde jeg vært deg, skulle jeg jammen meg tatt opp dette med de ansvarlige/ped.leder/styrer, for det skal ikke skje (etter min mening da)

Back
Topp