Hva synes babyene er morsomt?

Nienor__

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Nå er jo babyene så store at jeg regner med at de viser tydelig hva de liker å gjøre, og hva de ikke liker.

Her er alt som innebærer herjing favoritten. Å fly opp i lufta, "baby boogie" og kiling er alltid en slager. Å sitte i fanget og ro i takt til ro, ro til fiskeskjær er også gøy.
Men det desidert morsomste nå for tiden er "borte borte - tittei". Rart noe så simpelt kan være så festlig, igjen og igjen :p

Nå er jo babyene så store at jeg regner med at de viser tydelig hva de liker å gjøre, og hva de ikke liker.

Her er alt som innebærer herjing favoritten. Å fly opp i lufta, "baby boogie" og kiling er alltid en slager. Å sitte i fanget og ro i takt til ro, ro til fiskeskjær er også gøy.
Men det desidert morsomste nå for tiden er "borte borte - tittei". Rart noe så simpelt kan være så festlig, igjen og igjen :p
Mye av det samme her. Kiling og ro ro til fiskeskjær går det mye av :) Men hun liker ikke noe fly i lufta da begynner hun å skrike :P

her er det prating med kosedyr, fly opp i lufta, kiling, nussing under hake/nakkepartiet, dansing og når mamma danser :p Det er visst kjempemorsomt det siste... får håpe han blir en bedre danser enn meg :D (skal ikke så mye til). Ellers så er han egentlig bare oppriktig blid og god hele dagen <3

Mye av det samme her. Kiling og ro ro til fiskeskjær går det mye av :) Men hun liker ikke noe fly i lufta da begynner hun å skrike :P

Haha, skjønner henne godt jeg. Tenk så høyt det er for dem! Faren har allerede begynt å grue seg til tivoli med henne, og har meldt meg som frivillig til å bli med i de verste karusellene :p

her er det prating med kosedyr, fly opp i lufta, kiling, nussing under hake/nakkepartiet, dansing og når mamma danser :p Det er visst kjempemorsomt det siste... får håpe han blir en bedre danser enn meg :D (skal ikke så mye til). Ellers så er han egentlig bare oppriktig blid og god hele dagen <3

Dansing er veldig gøy her også, både å være med på og se på meg. Ingen stor danser her heller, så hun kan gjerne bli bedre enn meg :p

Hu her ler ikke av "borte borte", skeptisk til å bli holdt opp i lufta på strake armer, herjing blir det et litt nervøst smil av. Men hun eeeeelsker å se seg i speilet og sparke med beina. Samme med å bade og sparke vannet. Veldig glad i sang fra mor med masse mimikk i ansiktet. Og begynner å like prumping på mage og hals. Tror hun er en forsiktig type rett og slett.

Han her elsker "borte titt-tei", gjerne litt kraftig sånn at han skvetter skikkelig. Da ler han så han rister. :D

Ellers så synes han det er morro å bli kilt, all form for herjing og at storesøster tuller med han. ☺️

Ho her er veldig glad i å herje og bli løfta i lufta, men det beste er nok å stå å tøyse i speilet på badet. Og så liker ho når mamman synger, og pappan tøyser eller lager prompelyder.

Her liker lillegutt å se seg selv i speilet, lage lyder med leker for eksempel slå hardt med leken i gulvet på bordet osv. Liker også "borte titt tei" leken og da litt høyt for da skvetter han og ler høyt :) Liker å høre mamma synge, at pappa holder han høyt i lufta, at vi kiler han og at jeg nusser han på magen og i nakkegropa :) Liker også å slå i vannet når han bader :) Han ler og smiler stort sett hele dagen bare vi ser på han og smiler eller prater til han ❤ Hvis han er sulten eller trøtt så er han gretten da :P

De er jaggu herlig disse småtassene våre! :D Babylatter må være verdens herligste lyd ❤️

Haha, skjønner henne godt jeg. Tenk så høyt det er for dem! Faren har allerede begynt å grue seg til tivoli med henne, og har meldt meg som frivillig til å bli med i de verste karusellene :p
Hehe huff :P Heldigvis enda en stund til det da :)

Her liker lillegutt å se seg selv i speilet, lage lyder med leker for eksempel slå hardt med leken i gulvet på bordet osv. Liker også "borte titt tei" leken og da litt høyt for da skvetter han og ler høyt :) Liker å høre mamma synge, at pappa holder han høyt i lufta, at vi kiler han og at jeg nusser han på magen og i nakkegropa :) Liker også å slå i vannet når han bader :) Han ler og smiler stort sett hele dagen bare vi ser på han og smiler eller prater til han ❤

Guttene våre er veldig like ser jeg! :D i tillegg ler han så hjertelig av nyselyd (aaaatsjooh), haha :D

Hihi ååå her var mye koselig! Mine likner på det dere har skrevet allerede: ler i speilet, ler om vi tar "knebøy" mens vi holder de, ler av "prompelyd" på magen, av borte Tittei - ja de er stort sett meget blide! Og det er helt herlig :)

Hu her ler ikke av "borte borte", skeptisk til å bli holdt opp i lufta på strake armer, herjing blir det et litt nervøst smil av. Men hun eeeeelsker å se seg i speilet og sparke med beina. Samme med å bade og sparke vannet. Veldig glad i sang fra mor med masse mimikk i ansiktet. Og begynner å like prumping på mage og hals. Tror hun er en forsiktig type rett og slett.
Frøkna her er også skeptisk av seg. Liker ikke "borte, tittei" og høye lyder. Hun ler ikke så mye heller ennå, bare veldig sjeldent. Men hun smiler fra øret til øret når jeg susser henne på kinnene eller susser henne på magen. Litt forsiktig herjing og promping er litt stas, men ikke for mye. Hun blir super glad hver gang vi synger "høyt opp på fjellet der bor det 3 troll" selv om vi nettopp har sunget den 20 ganger, men ingen andre sanger. Jeg elsker godgliset hennes om morgenen når hun våkner og "her er jeg!" smiler :)
Hun ler generelt lite selv om hun smiler mye til meg og alle andre. Elsker andre barn og babyer og seg selv i speilet.

Lillemor elsker at storesøster tuller med henne og når storesøster lager prompelyder på armen sin ler hun godt!

Tulling på stellebordet er morsomt og hun lo godt denne uka da vi hoppedanset sammen.

Men den største hiten er absolutt speil! Da gliser hun selv med tårer i øynene (for å legge seg når man er trøtt er ikke noe vits, må vite :P ) <3

Fly, hoppe og herje er alltid gøy. Men å ligge på magen er ikke spesielt popelært og å kle på seg er noe hun hater

Back
Topp