hva svarer du?

*RoM*

Elsker forumet
Hvis datteren din på 7.5 år, kommer bort og spør: "Er jeg søtere enn all prinsessene i hele verden?"

Noen tanker rundt dette?

Da hadde jeg svart: For meg er du søtere enn alle prinsessene i hele verden. Men for mammaen til *venninnes navn* så er hun søtere enn alle prinsessene i hele verden.

Også en forenklet versjon av "smaken er som baken, delt i to".

hadde sagt at hu er det for meg! For mine barn er faktisk de fineste i hele verden for meg : )

Da hadde jeg svart: For meg er du søtere enn alle prinsessene i hele verden. Men for mammaen til *venninnes navn* så er hun søtere enn alle prinsessene i hele verden.

Samme her.

Enig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde svart at:

1) hun ikke er noen prinsesse (kan ikke fordra den rosafiseringen og at alle småjenter skal være prinsesser)

2) mamma og pappa synes hun er verdens nydeligste jente, og det synes alle mammaer og pappaer om sine små jenter. Verden er full av vakre små piker, hver på sitt vis.

Sign

Jeg hadde svart at:

1) hun ikke er noen prinsesse (kan ikke fordra den rosafiseringen og at alle småjenter skal være prinsesser)

2) mamma og pappa synes hun er verdens nydeligste jente, og det synes alle mammaer og pappaer om sine små jenter. Verden er full av vakre små piker, hver på sitt vis.

Signerer denne!
Hadde også sagt at hvem som er søtest eller penest ikke har noe å si. Det at man er fin inni og er fin mot andre er det som er viktig. At jeg ikke synes de som er pene er noe fine hvis de ikke er snille og gode.

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt sagt - sign. denne :)

Jeg hadde sagt at alle barn er fine og gode på sin måte og siden jeg er mammaen hennes synes jeg hun er verdens godeste :)

Sier selvfølgelig. Men har ikke gjort meg noen dypere refleksjoner rundt det

Back
Topp