Hva svarer dere når folk spør hvordan det går?

Teit kommentar. Opplever du selv at alderen har gjort svangerskapet tyngre?
Nei absolutt ikke..! Jeg føler svangerskapet har vært tungt nå de siste ukene fordi datteren vår på 1,5år er veldig aktiv, og jeg har vært endel alene hjemme med henne :shy: Men det har ikke noe med alderen min å gjøre nei:joyful:

Nei absolutt ikke..! Jeg føler svangerskapet har vært tungt nå de siste ukene fordi datteren vår på 1,5år er veldig aktiv, og jeg har vært endel alene hjemme med henne :shy: Men det har ikke noe med alderen min å gjøre nei:joyful:
Jeg er selv gravid med tredjemann og er 35 år. Jeg får også slike kommentarer når jeg først kommer med en klage på hvor tungt ting er til tider…

Spørs litt hvem som spør , om det er folk jeg ikke kjenner så godt så sier jeg bare at "det går". For det går jo, bare ikke sånn kjempe akkurat :angelic:.Men de som ser meg i virkeligheten ser det ganske tydelig så det nytter ikke å prøve å si "fint" heller, og de fleste vet hva som har skjedd den siste tiden og at formen er dårlig.

Enkelte dager så bryter jeg bare ut i gråt når det kommer spørsmål om hvordan jeg har det :facepalm: prøver derfor bare å svare kort som, «går relativt greit, er litt sliten».

Back
Topp