Hva strikker/hekler du?

Pøbel/rabbleromper i hvit,siden vi ikke vet kjønn enda
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190317-113050_Drive.jpg
    Screenshot_20190317-113050_Drive.jpg
    34,1 KB · Visninger: 8
Jeg skal strikke denne når jeg er ferdig med en genser til meg selv. Først en i barselgave og så til egen baby. Etter det blir det et luftig teppe og hentesett. Må bare velge først xsmile6
 

Vedlegg

  • Screenshot_2019-03-09-18-41-19.png
    Screenshot_2019-03-09-18-41-19.png
    121 KB · Visninger: 27
Akkurat nå strikker jeg en kjole fra klompelompe til datteren min.
Har veldig lyst til å strikke en romper til babyen men må bli ferdig med kjolen først :)
 
Har strikket Olivesstrømpebukse og driver med Royalt svøpeteppe. Resten får vente til jeg vet kjønnet
 
Får vi se bilde av teppe ditt?

For tidlig for å vite kjønn, så tok en farge som jeg liker og som kan gå til begge :)

Har lyst til å forsøke meg på noe annet men orker ikke lese oppskrift for da må jeg konsentrere meg og all konsentrasjon = oppkast :p Må ha en helt enkel form å gå etter, som ikke endrer seg så mye heller.
 

Vedlegg

  • 20190319_213053.jpg
    20190319_213053.jpg
    59 KB · Visninger: 22
For tidlig for å vite kjønn, så tok en farge som jeg liker og som kan gå til begge :)

Har lyst til å forsøke meg på noe annet men orker ikke lese oppskrift for da må jeg konsentrere meg og all konsentrasjon = oppkast :p Må ha en helt enkel form å gå etter, som ikke endrer seg så mye heller.

Så fint! Det ser nesten ut som små hjerter. Kjedelig med den kvalmen nårman bare vil produsere søte ting til magegullet.
 
Skal se om jeg får lagt ut et bilde av strømpebuksen senere i dag. Teppet er ikke så enkelt å ta bilde av da det strikkes rundt og er ikke ferdig enda
Det teppet ser veldig fint ut så nå jeg har lyst å strikke ett :)
 
Det står på min liste. Men jeg vil strikkr i et tykkere garn, f.eks merino extra fine, tror du det blir for tykt?
Det går sikkert helt fint, jeg foretrekker tynne babytepper. jeg synes dette blir for lite, så ville lagt opp flere masker med samme tykkelse på garn som jeg bruker.
 
Back
Topp