V Vand Forumet er livet 18 Feb 2009 #1 Ble litt inspirert ja....! [;)] Hva var russenavnet?? Mitt var.... HORNY DEVIL........!
M Mum3 Gift med forumet 18 Feb 2009 #3 Hehe, Horny Devil [8D][8D] Mitt var Britney..[;)] Grunnen var vel at jeg var litt sånn "Britney" og plaga alle sammen med Britney-musikk på fest ogsånn..[;)]
Hehe, Horny Devil [8D][8D] Mitt var Britney..[;)] Grunnen var vel at jeg var litt sånn "Britney" og plaga alle sammen med Britney-musikk på fest ogsånn..[;)]
RedFrost Forumet er livet 18 Feb 2009 #4 FIXI - Fordi jeg somregel hadde en ide eller en løsning til det meste.
Buble Forumet er livet 18 Feb 2009 #6 G.I.IFIH [8D][8D][8D] For jeg hadde verdens største vanngevær som jeg spyla ned alle førstisene jeg så med!!!!!! Spesielt alle hønene med hvite bukser.......[8D][8D]
G.I.IFIH [8D][8D][8D] For jeg hadde verdens største vanngevær som jeg spyla ned alle førstisene jeg så med!!!!!! Spesielt alle hønene med hvite bukser.......[8D][8D]
C chrichri Forumet er livet 18 Feb 2009 #7 Baktus [;)] Jeg og bestevenninna mi het Karius og Baktus, hun hadde svart hår og jeg hadde rødt + at vi hang sammen DØGNET rundt... FIn bildeserie av oss på russedåpen:
Baktus [;)] Jeg og bestevenninna mi het Karius og Baktus, hun hadde svart hår og jeg hadde rødt + at vi hang sammen DØGNET rundt... FIn bildeserie av oss på russedåpen:
tingeling1 Forumet er livet 18 Feb 2009 #8 Nevrotica - jeg hadde en tendens til å engste meg litt mye for alt mulig...
Primrose Forumet er livet 18 Feb 2009 #9 Baby (var leeeenge den minste i familien vår, og levde veldig opp til attpåklatt tingen. var mammas lille bortsjemte baby - hehe) Rødruss i 2001 - da var jeg ferdig på tegning form og klatt
Baby (var leeeenge den minste i familien vår, og levde veldig opp til attpåklatt tingen. var mammas lille bortsjemte baby - hehe) Rødruss i 2001 - da var jeg ferdig på tegning form og klatt
ebeth83 Gift med forumet 18 Feb 2009 #11 ORIGINAL: *Mariet* TYSON [8D][;)] Lang historie.. [:D] Fortell! Vi har gooood tid vi... [;)] Black out -ble jeg døpt....ble på en måte født i/med ammetåke for å si det sånn....[&:][8D]
ORIGINAL: *Mariet* TYSON [8D][;)] Lang historie.. [:D] Fortell! Vi har gooood tid vi... [;)] Black out -ble jeg døpt....ble på en måte født i/med ammetåke for å si det sånn....[&:][8D]
K Karsol Elsker forumet 18 Feb 2009 #12 Napoleon, oppfinnsomme folk i styret tydlegvis, grunn eg jobba på ein kafe som heitte Napoleon[:)]
M *Maik1* Forumet er livet 18 Feb 2009 #13 Har ikke vært russ, men oransj russenavnet mitt var Makkamøkk......prata bare møkk i ett sett. makka er kallenavnet mitt som i maiken- makka ikke narko! Sånt liker vi ikke her!!!
Har ikke vært russ, men oransj russenavnet mitt var Makkamøkk......prata bare møkk i ett sett. makka er kallenavnet mitt som i maiken- makka ikke narko! Sånt liker vi ikke her!!!
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 18 Feb 2009 #14 ORIGINAL: KathMor Blondie [8D] mee too... [8|]
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 18 Feb 2009 #15 ORIGINAL: *Mariet* TYSON [8D][;)] Lang historie.. Vi vil høre[:)] Jeg ble også kallt det på ungdomskolen. Tror det har noe med mitt korte tempramang[:D]
ORIGINAL: *Mariet* TYSON [8D][;)] Lang historie.. Vi vil høre[:)] Jeg ble også kallt det på ungdomskolen. Tror det har noe med mitt korte tempramang[:D]
Lievebaby Glad i forumet 18 Feb 2009 #16 BITCHY ....ehm, vi var en trio med jenter- blondie, bimbo og bitchy[8D]
NurXhaN Glad i forumet 18 Feb 2009 #17 hehehe.. morro å høre hva folk ble kalt for på russe tiden ja [8D] Jeg var : Energi BOMBE 1#
Bonia Elsker forumet 18 Feb 2009 #20 ORIGINAL: MeMyself ORIGINAL: KathMor Blondie [8D] mee too... [8|] Og her....[:D]