Hva stemmer ift svangerskapslengde?

HeltPåTur

Elsker forumet
Har prøvd å finne ut hvor langt jeg er på vei (ut i fra siste mens, da det er det man skal gå ut i fra frem til UL (til tross for at det ikke stemmer helt 100% med EL :)

Men nå har jeg sjekket flere steder og det viser litt forskjellig :rolleyes:hvordan teller dere?
Første dag i siste mens : 9. juli og el 24. Juli.

BV sier 3+2 i dag, NHI sier 3+4 og det samme gjør nørs, mens flo sier 3+5 dager:p
 
Jeg ville beregnet at du er 3+4 idag etter menstermin :) Som er standard utregning i Norge.

Hvis du vet sikkert du hadde eggløsning 24/7 vil det jo egentlig være riktigst med 3+3. Men ettersom alt av helsepersonell uansett forholder seg til menstermin frem til TOUL og det bare skiller en dag, ville jeg forhold meg til det :D

Gratulerer såå mye med positiv test! :Heartpink
 
Jeg ville beregnet at du er 3+4 idag etter menstermin :) Som er standard utregning i Norge.

Hvis du vet sikkert du hadde eggløsning 24/7 vil det jo egentlig være riktigst med 3+3. Men ettersom alt av helsepersonell uansett forholder seg til menstermin frem til TOUL og det bare skiller en dag, ville jeg forhold meg til det :D

Gratulerer såå mye med positiv test! :Heartpink
Tenkte nesten det var den som ville stemme best, i og med det er nhi sin. Men skjønner ikke hvordan de andre regner, når jeg har skrevet inn samme dato over alt :p og gidder ikke regne fra el/befruktning, da ingen helsepersonell gjør det heller :) regner også med å bli flyttet en dag eller to mtp når el var :)

Tusen takk for det <3
 
Back
Topp