Hva stellebord bør man velge?

Har en annen versjon av Primi sogni. Har jo ikke fått brukt det enda, men det virker veldig greit :-) Du kan jo ta ut badekaret og bruke den øverste skufgen når babyen blir for stor til å bade der, så da blir det jo som en kommode uten kar :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg har valgt stellebordet fra stokke :) Elsker det og bare gleder meg til å få tatt det i bruk..
Vi har veldig stor vask så har ikke behov for stellebord med balje.. Vasken er større enn balje og når vasken er for liten så har vi badekar på det andre badet :)
På "mobben"

Vi må ha stellebordet på vårt soverom så vi har da et stellebord uten badebalje i. Bade får hun gjøre i samme balja storesøstra bader i i dusjen, går så fint så :)
Fordi vi da må ha vaskevann med inn på rommet ved skift er det bedre for oss å ha et stellebord som er åpent under enn de med skuffer.
Men her ble det veldig enkelt å velge og da, kom over en gi bort annonse på fjaseboka som vi har kjøpt stellematte til :D Hadde tenkt å kjøpe et brukt stokke stellebord på finn før vi kom over den ;)

http://biteringen.no/produkter2/stelle-bad/stellebord-kommode/treklover-stellekommode-kasper/

Dette endte vi opp med å kjøpe, og jeg er forløpig strålende fornøyd :) Lignet litt på det du har sett deg ut.
Virker robust, og det følger med både bein og hjul som vi har valgt å ha på i begynnelsen.
Når babyen er for stor kan man gjøre hele greien om til en kommode ved å ta badekaret utav og skru igjen toppen :) Mulig det er sånn på andre også, men da ble jeg solgt:)
Butikken deres ligger på Midttun ved gamle SATS.

http://biteringen.no/produkter2/stelle-bad/stellebord-kommode/treklover-stellekommode-kasper/

Dette endte vi opp med å kjøpe, og jeg er forløpig strålende fornøyd :) Lignet litt på det du har sett deg ut.
Virker robust, og det følger med både bein og hjul som vi har valgt å ha på i begynnelsen.
Når babyen er for stor kan man gjøre hele greien om til en kommode ved å ta badekaret utav og skru igjen toppen :) Mulig det er sånn på andre også, men da ble jeg solgt:)
Butikken deres ligger på Midttun ved gamle SATS.

Jepp, tror det blir mye det samme som vi har sett oss ut!:)
Men jeg elska pynten på det stellebordet også nemlig. Den søte bamsen og sånn liksom strass/diamanter:P:D
Er de greie der på biteringen? Kun vært på barnas hus og barnevognservice:)

Jepp, tror det blir mye det samme som vi har sett oss ut!:)
Men jeg elska pynten på det stellebordet også nemlig. Den søte bamsen og sånn liksom strass/diamanter:p:D
Er de greie der på biteringen? Kun vært på barnas hus og barnevognservice:)

Den var veldig skjønn:)! Har ikke sett stellebord med pynt før:)
De har vært veldig hyggelig når vi har vært der. Vi har handlet for 18.000,- der så det kan ha en sammenheng ;)
Han mannen som driver biteringen jobber i butikken, og han vet hva han snakker om. Har mye kunnskap og meninger om varene han har i butikken. Merker han liker jobben sin så humøret smitter lett over:)
Ville tatt meg en tur om dere mangler noe :)

Vi har det billige fra Ikea, det til 199,- ;) Det har fungert utmerket til storebror, vi bruker det fortsatt :) Kjøpte en stellematte (som kostet mer enn bordet :P ) på lekmer som passet fint (de oppblåsbare fra Ikea selges ikke mer og går hukl påhele tiden). Jeg har en høy og grunn kommode (også fra Ikea) på badet for å ha klærne i. Man må nesten se hvordan badet er bygd opp og hva man har plass til :) Man trenger ikke å bruke tusenvis av kroner på stellebord. Kommoden kostet vel 500, så jeg endte opp på under tusenlappen :)

Vi har det billige fra Ikea, det til 199,- ;) Det har fungert utmerket til storebror, vi bruker det fortsatt :) Kjøpte en stellematte (som kostet mer enn bordet :p ) på lekmer som passet fint (de oppblåsbare fra Ikea selges ikke mer og går hukl påhele tiden). Jeg har en høy og grunn kommode (også fra Ikea) på badet for å ha klærne i. Man må nesten se hvordan badet er bygd opp og hva man har plass til :) Man trenger ikke å bruke tusenvis av kroner på stellebord. Kommoden kostet vel 500, så jeg endte opp på under tusenlappen :)

Det stellebordet har faktisk vunnet best i test så jeg;) tehe

Vi har hensvik stellebord. Kjøpte brukt på finn til 100kr :) Tenker å kjøpe hensvik sprinkelseng etterhvert når lille vokser fra vugga :)

Vi holdt på å kjøpe det til Primi Sogni, men så var jeg inne på en side der det var lagt inn kommentarer på produktene, og der hadde den fått masse klager. Den tåler visst veldig dårlig å stå i våtrom, og siden det er balje i den så har jo de fleste denne på badet. Den er laget av sponplater som suger til seg vann, sprekker og eser ut. Skuffende, for det var masse skuffeplass i den. Endte opp med å kjøpe en fra med stor toppflate og masse plass i heltre. Den tåler i hvert fall å stå på badet :)

Vi holdt på å kjøpe det til Primi Sogni, men så var jeg inne på en side der det var lagt inn kommentarer på produktene, og der hadde den fått masse klager. Den tåler visst veldig dårlig å stå i våtrom, og siden det er balje i den så har jo de fleste denne på badet. Den er laget av sponplater som suger til seg vann, sprekker og eser ut. Skuffende, for det var masse skuffeplass i den. Endte opp med å kjøpe en fra med stor toppflate og masse plass i heltre. Den tåler i hvert fall å stå på badet :)

Sniker litt :)
Helt riktig at den tåler lite vann... Vi kjøpte en fra primi sogni. Er storfornøyd m plassen i skuffene og alt annet. Men begynte tidlig å svelle ut i kantene på skuffene. Men vi skal få ny. Ikke noe problem da vi klaga på den. Og var den nye likens skulle han ordne så vi blei fornøyde :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Vi har denne og er fornøyd. Svellingen kan vi til selv... Men vann og møbler blir slik! Våres er snart 3 år og ingen store synlige skader

Vi skal bare bruke stellematte på vaskemaskin vi, må da fungere vel så godt som egen stellekommode tenker jeg :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi har en stellekommode som e kjøpt på name it, veit ikkje ka den heite...
Vi har hatt den i 6 år no, stått på badet i alle åran og vært i bruk som vanlig kommode, badekaret i den brukte vi i kanskje 3-4 mnd te kvær av ungan..
Vises ikkje på det at det e bruk og ingen vannskader!
Einaste vi har e å kjøpt inn ny stellematte ;)
Å når ungan slutta me badekaret brukte vi den det vanlig skuffe ;)

Vi kjøpe brukt, hvit stellebordskommode med badekar. Når jeg fikk første før 12 år siden, da skulle alt vre nytt, hehe. Men nå ser jeg at det ikke er vits, nå som man kan få tak i fint brukte ting på finn.no og lokale facebook sider, helt genialt :-) De fleste tar godt vare på tingene sine :-)

Hos oss så håper jeg samboeren min får fiksa litt til vi kommer hjem igjen! Jeg vil bygge inn vaskemaskina vår, så det blir en benk over den og til dusjen (ca 2,5 m) og ha stellematta over der. Han er ikke så veldig handy så spørs om det blir gjort. Hvis ikke kjøper jeg en vanlig kommode fra skeidar :)

Back
Topp