Hva står varmekablene deres på?

maria79

Forelsket i forumet
Vi har akkurat lagt varmekabler på badet, under støp og fliser... Men når jeg setter de på 27 grader blir det såvidt bittelitt temperatur i gulvet.. Er litt redd for strømregningen om jeg skrur opp veldig mye mer, men skulle gjerne hatt et godt og varmt bad....[8D]
Hva står deres på?

Har dem på rundt 25 grader. Syns det er passelig. Prøv å ha dem helt av og kjenn forskjellen.. Brr.. [8D][;)]

Hvor lenge har dere hatt varmen på?

Det kan ta et døgn før varmen er ordentlig.  Også lenger tid. Spørs om det er murgulv, hvor langt ned kablene ligger osv..

Vi har den på max, og termostaten på mellom 20 og 25. Godt og varmt. :)

mellom 25-30

Vi satte de på tidligere i dag - for første gang. Så de er nok ikke helt "innkjørte" enda..
Men jeg er ganske så sikker på at 27 er gradene, og den er digital så jeg vet den er "rikitg innstilt".
Den hadde sluttet å lyse da jeg var der inne nå, så den hadde stoppet da den nådde 27 grader tydeligvis.
Prøver meg på 30 grader og ser hva som skjer jeg [;)]

Tusen takk for svar!!!! [:)][:)][:)]

Det blir nok ikke så fort varmt nei. Kan ta en hel dag syns jeg. Men varmekablene skal vel ikke settes på med en gang du har flist, men rekner med at dere vet det[;)] Vi har vår på mellom 25 og 30. Sambo liker det ekstra varmt. Men jeg syns at 25 er passelig.

Back
Topp