Hva står TV'en deres på ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har en diskusjon i hjemmet med mannen ang valg av tv-benk.
Så jeg ønsker og se/høre om hva dere gjør rundt omkring i de tusen hjem.

Del gjerne bilder av deres løsning :)

Den står på en tvbenk i eik:-)

1365870461468.jpg
Sparer jo endel plass hvis den henger på veggen.

Henger på veggen, har hylle under til dekoder, dvd og wii. (De andre spillemaskinene står sammen med tv`n i tv stua.) Der er det en lav bokhylle som har fått jobb som tv hylle. Plass til dekoder, spillemaskiner,spillene,dvdene og alt annet tull som hører sammen med tv`n.

Den henger på veggen, og under står en helt enkel, hvit ikea-ting. Den skal byttes ut, da..

Har Annika tv-benk fra jysk. Tven står forran vinduet så har ingen mulighet til og henge den opp. På soverommet har vi tv på vegg med en benk under til lagring av dyner og slik.

Den henger på veggen, ganske høyt fordi det var der det var en bjelke i veggen, så den ikke falt ned. Under har vi bare et vanlig lite bord, men jeg ønsker meg en form for høy tv-benk slik at det er noen ordentlige hyller øverst hvor vi kan putte dekoder, dvd-.spiller og playstation, og kanskje noen skuffer til fjernkontroller og slikt. Tror nesten jeg må designe den selv, har ikke funnet noen jeg liker.

Det henger på veggen:D

Henger på veggen:-)
Liten hylle mellom sofaen og veggen til tuner og dvd/blurai spilleren,så den og er ute av synet....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp