Hva står på planen for helgen da jenter?! :)

*lille*my*

Glad i forumet
Jeg gleder meg som vanlig veeeeldig til helg her jeg sitter på jobb! I kveld kommer samboer sent hjem så jeg tenkte jeg skulle lage noe god mat til han kommer. Og sjokolade. Viktig med sjokolade! Har vært flink i uka, så skal skeie litt ut i dag!

I morgen skal jeg på trening, samboer skal jobbe litt og på kvelden skal vi på date! Jippi! Lenge siden sist...vi skal ut å spise :)

Søndag skal vi besøke noen venner, så barna våre får leke litt og de voksne får skravla - koselig!

Tror det blir en bra helg!

det hørtes ut som en ordentlig fin helg :) god helg!

Jeg gleder meg også til helg. I kveld skal jeg ut å spise med noen fra Oslogjengen fra BV. I morgen skal jeg i bursdag og på søndag er det familiemiddag hos mamma og pappa. Tror nok dette blir en super helg.

God helg til alle.

Takk for det! Ja oslojentene skal ut å spise i dag ja! - dere må kose dere masse! Jeg hadde blitt med jeg også om ikke samoeren skulle jobbe så sent :( Håper det blir et treff igjen om ikke så lenge :)

Bare 1,5 t igjen til heeeeelg!

Stille og rolig helg med ungene :)

Og i dag skal jeg ta med eldstejenta mi på Madcon konsert her i Kongsvinger :D  Vi gleder oss masse :D

Ellers skal vi nok finne på noe annet moro i løpet av helga og. Være ute en del og sånt :)

Ha en fin helg alle sammen

I dag og litt av i morgen består av pakking for 2 uker! Ikke enkelt da jeg har vært plaget med hode og nakkepine et par dager :(  Blir skole i 2 uker nå med sprøyter, sårstell og klinikkrom! Blir nok spennende.

I morgen skal jeg til min kjære kjæreste (vordende far), vi skal kose oss masse før jeg drar på søndag. <3

Håper alle får en kjempe fin helg og at alle har det bra! Jeg for min del er ikke like trøtt og kvalmen er mer eller mindre helt borte <3

I helgen skal vi i barnedåp til tanteungen min:) Gleder meg veldi til det:)

ikveld skal jeg på varmtvannsbassengtrening. det tror jeg blir deilig. får ha vannflaske og spypose klart på bassengkanten, så håper jeg at jeg holder ut en time. hvis det blir for slitsomt, så får jeg bare ligge å slappe av i det deilig varme vannet...

Helg ja..... OFFFFFF!!!!

Har lagt inn bud på et flott, helt nytt hus...
Og fristen for budet satte vi til Mandag kl 12....
Gjett om helga kommer til å være forferdelig, med venting og tenking... Bahhhh...

Håper dere andre iallefall får en normal og flott helg!!!

Helgen min består av sparkel, tapet og maling. Wiiii dette blir en flott helg Søndag må jeg også gjøre meg klar for første skoledag på mandag som jeg gleder meg til som en liten jente på 7 år, for at jeg endelig skal få se alle klassekameratene mine igjen. Eller tror jeg at jeg og kjæresten skal ut og spise i morgen kveld, siden vi pusser opp stua i vår 58kvm leilighet skjønner dere nok alle at det ikke er særlig koselig på noen rom her!

Det var voldsomt til fine helger dere skal ha :) Også så mye som dere orker. Denne helgen skal jeg gjøre absolutt ingenting utenom å spise og sove. Jeg føler meg helt utslitt! God helg :) 

Jeg og snuppa skal på rennebu martna i morgen Ellers har vi ingen planer!

hørtes ut som en fin helg :)

Kunne også tenkt meg ut å spise i Oslo, men vesla er syk og jeg er heller ikke i helform. Så helga blir vel ganske sløv, håper jeg blir i bedre form så jeg kan trene igjen snart.

Må vel også titte på litt jobber og søknader... 

i kveld har jeg og samboer bare slapper av med taco og fotball på tv:P I morgen er det hjem til mine og feire bror min som blir 24år. Søndag blir slappav dag:) herlig med stille og rolig helg av og til:D God helg alle i sammen, og kos dere masse:D

Her er det arbeidshelg, så jobb i ettemiddag og morgen formiddag:)
Imorgen ettermiddag kommer gojenta mi hjem fra ferie og på kvelden  får jeg besøk av en en veninnegjeng :)

I helga blir det rolig=) Skal ikveld på Mongolsk restaurant og spise Mongolsk mat med min kjære=) Så er det å gå hjem og slappe av! Imorgen kan det hende jeg inviterer oss ut til mine foreldre på middag=D Hehe. Elsker rolige helger jeg<3

I dag får vi besøk av et vennepar og sambo har tenk å smekke i hop en 3 retters middag. Så dette blir en spennende og trivelig kveld

God helg til alle sammen!!

Back
Topp