Hva står på ønskelista til babyen (for familie/venner etc.)?

kokosbolle1984

Forelsket i forumet
Pumpkin Bumps 2025
Her står:
Soveskinn til seng
Speil for magetrening
Uro til vugge
Stokke tripp trapp baby set (altså det som er fra 6 mnd)
Flaskevarmer
Mikrosterilisator

Godt spørsmål. Har vel egentlig ikke noen ønskeliste annet enn alt vi har behov for. Familien er ikke så flink til å gi gaver så har egentlig tenkt noe over det. Kan nok trenge en del klær. Har ikke kjøpt inn masse siden vi ikke vet kjønn.

Vi har egentlig kjøpt inn det meste vi trenger selv, så er litt usikker på hva vi ønske oss...
Men ble tipsa om gavemedlemsskap i DNT for barn 0-12 år, så det tenker vi å sette på lista :happy: De har også livstidsmedlemsskap, men tenker vi må se an hvor stor turgåer hun blir først, og evt heller kjøpe det til konfirmasjonen el.

Vi har kjøpt omtrent alt han trenger av klær og utstyr for første året. Derfor har vi opprettet et barnefond som vil gå til egenkapital til bolig når han blir eldre. Håper han kan få penger inn der som "hovedgave" og heller en lekebil eller slikt smått for at det skal være gøy med bursdager etc.

Har ønsket oss moonboon som vi har fått i hus :love017

Ellers er det penger inn på fond og aksjekontoen til barna. Har til alle 3, baby i magen må få det når vi vet hva h*n skal hete :happy:

Tviler på det blir noe voldsomt med fødegaver annet enn kanskje blomster :smiley-ashamed004 Men besteforeldre og oldeforeldre har allerede gitt noen bodyer, ullsett og Nike joggedress. Fikk også pandorachain av en smokk i graviditets gave av min bestemor.
Fra min samboers bror har vi arvet masse klær fra deres datter da de ikke skal ha flere barn.

Kunne jeg ønsket meg noe, så hadde det vært praktiske gaver som jeg fortsatt ikke har investert i selv, som flaske varmer, baby monitor, bæresele og gjerne en ny bil :smiley-angelic006:laughing005

Back
Topp