Hva står det på din side i dag??? På min står det...

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Dette står på min side idag

I dag er det mandag 18. juli, og du er 15 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 25 uker igjen til din termin, mandag 9. januar.  
Livmoren din veier 250 gram og inneholder 2,5 dl fostervann. Merker du at den vokser?

På min side står det:

I dag er det mandag 18. juli, og du er 14 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 26 uker
 og 1 dag igjen til din termin, tirsdag 17. januar.

Sover du best på magen skal du vite at det er helt ufarlig. Etter hvert setter imidlertid magen en stopper for det fordi det ikke er behagelig lenger. Noen trives best med flere puter i sengen, for eksempel en mellom knærne eller en under magen når du ligger på siden.

I dag er det mandag 18. juli, og du er 16 uker og 3 dager ut i svangerskapet. Det er 23 uker og 6 dager igjen til din termin, søndag 1. januar.  
Hvem skal være med på ultralydundersøkelsen? Det er du som bestemmer hvem du vil ha med, men de fleste har med partneren. Det er en stor opplevelse for dere begge. Vanligvis frarådes man å ta med små barn på undersøkelsen i tilfelle dårlige nyheter.

Hos meg står det:

I dag er det mandag 18. juli, og du er 15 uker og 6 dager ut i svangerskapet. Det er 24 uker og 3 dager igjen til din termin, torsdag 5. januar.  
Etter en vekstspurt har beina nå gått forbi armene i lengde, og slik vil det alltid være. Den lille spreller rundt og har fremdeles god tumleplass. De livlige bevegelsene blir stadig bedre kontrollert.

I dag er det mandag 18. juli, og du er 12 uker og 5 dager ut i svangerskapet. Det er 27 uker og 4 dager igjen til din termin, fredag 27. januar.  
Prat sammen! Har du spurt hvordan kjæresten din opplever svangerskapet? Kanskje er det helt annerledes enn du hadde trodd. Prat sammen om hvilke forventninger dere har til svangerskapet, fødselen og tiden etterpå

I dag er det mandag 18. juli, og du er 15 uker ut i svangerskapet. Det er 25 uker og 2 dager igjen til din termin, onsdag 11. januar.  

Noen kvinner får en mørk stripe fra navlen og ned til kjønnshårene. Den heter ”linea negra” også kalt ”fødselsstripen” og forsvinner etter fødselen.

I dag er det mandag 18. juli, og du er 12 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Det er 28 uker og 1 dag igjen til din termin, tirsdag 31. januar.               

Glad jeg har passert 12 uker :)

~knocked up~ skrev:
I dag er det mandag 18. juli, og du er 12 uker og 5 dager ut i svangerskapet. Det er 27 uker og 4 dager igjen til din termin, fredag 27. januar.  
Prat sammen! Har du spurt hvordan kjæresten din opplever svangerskapet? Kanskje er det helt annerledes enn du hadde trodd. Prat sammen om hvilke forventninger dere har til svangerskapet, fødselen og tiden etterpå

SF100808 skrev:
I dag er det mandag 18. juli, og du er 15 uker ut i svangerskapet. Det er 25 uker og 2 dager igjen til din termin, onsdag 11. januar.  

Noen kvinner får en mørk stripe fra navlen og ned til kjønnshårene. Den heter ”linea negra” også kalt ”fødselsstripen” og forsvinner etter fødselen.

I dag er det mandag 18. juli, og du er 16 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 24 uker igjen til din termin, mandag 2. januar.
Tenker du på de bittesmå føttene som sparker inni magen din, kan det være morsomt å vite at foten nå er 22 millimeter lang.

Back
Topp