Hva står det i gifteringen din?

ma15&17

Gift med forumet
Marsmellows-15
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Jeg skal levere de til uka for gravering og jeg er helt grønn, aner plutselig ikke hvordan tekst jeg/vi vil ha :O tips mottas med takk :D

I min ring står det inni "Min ***** 05.04.08"

Har gravering utenpå også med Tro Håp Kjærlighet

Nå er ikke vi gift enda, gifter oss i 2017, men det skal stå
"dette hadde du ikke trodd, da vi møttes for første gang" :p
Denne passer oss egentlig ganske bra! :p men har alltid tenkt det er lurt med navn tilfelle den forsvinner..

Din + navn, og bryllupsdatoen.

På forlovelsesringene hadde vi kun navnet gravert på utsiden. :)

Din + navn, og bryllupsdatoen.

På forlovelsesringene hadde vi kun navnet gravert på utsiden. :)
Ja navn på utsiden er slettes ikke dumt da! Da får man jo plass til litt mer i ringen også :-)

"30.05.12" og to hjerter som går litt inni hverandre :)

Begrenser ringen i forhold til evt diamanter/mønster, men vi likte det. Ble pynt nok :)
Ja, vi har heldigvis korte navn og det er jo kun på min det er diamanter, men tror det skal gå akkurat med liten nok skrift... Så den tror jeg kanskje at jeg stjeler!! :p

"Din XXX"
(.. min fars navn. Er ikke gift selv - men går med mammas giftering. De ble skilt da jeg var 7).

Ja, vi har heldigvis korte navn og det er jo kun på min det er diamanter, men tror det skal gå akkurat med liten nok skrift... Så den tror jeg kanskje at jeg stjeler!! :p

Man kan jo ha diamant på den siden man har ut, og så navnet på motsatt side så det liksom kommer inni handa :)

Man kan jo ha diamant på den siden man har ut, og så navnet på motsatt side så det liksom kommer inni handa :)
Ja det var det jeg tenkte. Mannen kan ikke kontrollere det på sin da siden den er plain, så han må kanskje ufrivillig reklamere litt for meg :p diamantene går liksom rundt halve ringen så navnet må fort bli på baksida

Ingen deg ingen meg står det i våres <3 og datoen da seff :-)

Din ****** også dato vi forlovet oss og dato vi giftet oss

Din XXXX og dato :-)

Back
Topp