Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne passer oss egentlig ganske bra!Nå er ikke vi gift enda, gifter oss i 2017, men det skal stå
"dette hadde du ikke trodd, da vi møttes for første gang"![]()
Kan hende det vi tar med navn også, ikke bestemt oss helt enda.Denne passer oss egentlig ganske bra!men har alltid tenkt det er lurt med navn tilfelle den forsvinner..
Ja navn på utsiden er slettes ikke dumt da! Da får man jo plass til litt mer i ringen ogsåDin + navn, og bryllupsdatoen.
På forlovelsesringene hadde vi kun navnet gravert på utsiden.![]()
Ja navn på utsiden er slettes ikke dumt da! Da får man jo plass til litt mer i ringen også![]()
Ja, vi har heldigvis korte navn og det er jo kun på min det er diamanter, men tror det skal gå akkurat med liten nok skrift... Så den tror jeg kanskje at jeg stjeler!!Begrenser ringen i forhold til evt diamanter/mønster, men vi likte det. Ble pynt nok![]()
Ja, vi har heldigvis korte navn og det er jo kun på min det er diamanter, men tror det skal gå akkurat med liten nok skrift... Så den tror jeg kanskje at jeg stjeler!!![]()
Ja det var det jeg tenkte. Mannen kan ikke kontrollere det på sin da siden den er plain, så han må kanskje ufrivillig reklamere litt for megMan kan jo ha diamant på den siden man har ut, og så navnet på motsatt side så det liksom kommer inni handa![]()