Hva spiste du til frokost idag ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg har spist 2 x frokost :P
Første var en skive med italiensksalat og hamburgerrygg.
Andre var to skiver med oliventapanade, fetaost (helt ferskåpnet arla, med laaaang tid til holdbarhetsdatoen) og tomat.

4 knekkebrød, 2 med baconost og 2 med kyllingsalat, med appelsinjuice i glasset... Her gjør vi det enkelt om morran :P

2×frokost her og idag :) 5 knekkebrød med hvitost, 2 skolebrød og 3 wienerbrød. Idag er det voldsomt med matlyst :D

Skive med gouda ost

1 brødskive med prim og 1 rød appelsin :-)

using BV Forum mobile app

2 knekkebrød med brunost og jordbærsyltetøy, en kopp te og et stort glass vann :)

2×frokost her og idag :) 5 knekkebrød med hvitost, 2 skolebrød og 3 wienerbrød. Idag er det voldsomt med matlyst :D

Åå så bra at flere har det slik;). Her ble det 3x frokost: 1= 1 knekkebrød med brunost og en skive med servelat. 2= 3 skiver med krydderskinke. 3= ett eple. Å ikke la meg begynne på lunsjen :(((

Sikkert mange som synes jeg er rar.. Men her ble det 1 brødskive med makrell og 1 glass iskald melk! :)

hehe.. synes "Undervannsbåten" som spiste én drue var litt søt.. ;)

Min frokokst bestod av ett rundstykke med majones og servelat + 1 glass bringebær biola og masse vann :)

i dag ble d en pære, en skive med makrell, et glass eplejuice og en kopp te. Til lunch gresk yoghurt m honning og nøtter og en banan.

Back
Topp