Hva spiste du til frokost i dag ?

Shake med bringebær, melk, Herbalife sjokoladepulver og havregrøtsrester
 
Foreløpig en kopp koffeinfri kaffe :) småkvalm, men mat frister ikke..
 
Må ha brød på morgenen pga. Kvalme. Brødskive med salat og ost, leverpostei eller mager ost.
Før gikk jeg som regel til kl.12.00 uten å spise noe, men nå må jeg ha mat i meg for å kunne fungere :hungover:
 
Var det noen her inne på forumet som nevnte en type salami som gravide kan spise??
Jeg spiser egentlig aldri salami men har nå fått for meg at jeg MÅ ha brødskive med salat, salami og sylteagurk :D
 
Var det noen her inne på forumet som nevnte en type salami som gravide kan spise??
Jeg spiser egentlig aldri salami men har nå fått for meg at jeg MÅ ha brødskive med salat, salami og sylteagurk :D
Lev litt lettere salami fra Grilstad skal visstnok gravide kunne spise, da den er kokt! Men jeg har lett etter den i alle nærbutikkene, og ikke funnet den enda :( Har selv veldig lyst på salami, så tenkte det var verdt et forsøk å smake på den. Rop ut om noen vet hvor den er å få tak i :D
 
Lev litt lettere salami fra Grilstad skal visstnok gravide kunne spise, da den er kokt! Men jeg har lett etter den i alle nærbutikkene, og ikke funnet den enda :( Har selv veldig lyst på salami, så tenkte det var verdt et forsøk å smake på den. Rop ut om noen vet hvor den er å få tak i :D
Åh, tusen takk! Da skal jeg saumfare alle butikkene på onsdag :D
 
Åh, tusen takk! Da skal jeg saumfare alle butikkene på onsdag :D
Gjør det :D Håper du finner den! Den kom visst for 3 år siden ca, og var ikke på markedet så lenge da den visstnok ikke var så poppis. Men den skal være tilbake igjen, men er nok ikke så mange butikker som tar den inn o_O
 
Gjør det :D Håper du finner den! Den kom visst for 3 år siden ca, og var ikke på markedet så lenge da den visstnok ikke var så poppis. Men den skal være tilbake igjen, men er nok ikke så mange butikker som tar den inn o_O
Smaken som gjorde den upoppis? Skal si fra om jeg finner den hvertfall :D
 
Protein Shake

dette fordi jeg trenger mye proteiner og ikke har så mye plass i magen :smiley-ashamed004
 
Back
Topp