Hva spiser vi?

Missygirl

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Kjenner meg super matlei og er nok ikke alene! Tenkte vi kunne inspirere hverandre med alle typer måltider kanskje? :) som er sunne for oss gravide, men at vi også kan innrømme utskeielser :p

I kveld ble det 2 rugsprø med kremgo krydderost og purre med et glass juice :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1413826431.jpg
    Snapchat-1413826431.jpg
    953,3 KB · Visninger: 30
Knekkebrød med rød kremost❤️❤️ Ellers kjøper jeg tortillalefser, smører de med philadelfia naturell, har på ost og skinke, legger en til lefse oppå, legger i stekepannen til osten er smeltet. Nam!
 
Knekkebrød med rød kremost❤️❤️ Ellers kjøper jeg tortillalefser, smører de med philadelfia naturell, har på ost og skinke, legger en til lefse oppå, legger i stekepannen til osten er smeltet. Nam!
Så smart den med tortillaene når man har rester etter taco :D
 
Bruker egentlig å spise stranda skinke hver eneste dag til frokost! Nå kan jeg jo ikke det, åsså var det kaffen da, må vel kutte ned fra en kanne til bare en kopp
 
Bruker egentlig å spise stranda skinke hver eneste dag til frokost! Nå kan jeg jo ikke det, åsså var det kaffen da, må vel kutte ned fra en kanne til bare en kopp

Den kaffien er vanskelige [emoji5] vi bruker somregel bare nespressomaskin og, det er jo mer fy enn traktekaffe. Men koffeinfri kaffe? Er det innafor å belme ned? [emoji848]
 
Den kaffien er vanskelige [emoji5] vi bruker somregel bare nespressomaskin og, det er jo mer fy enn traktekaffe. Men koffeinfri kaffe? Er det innafor å belme ned? [emoji848]

Vi bruker det samme vil tro det må være innafor med koffeinfri vel. Men har aldri funnet en som smaker like godt :)
 
Bruker egentlig å spise stranda skinke hver eneste dag til frokost! Nå kan jeg jo ikke det, åsså var det kaffen da, må vel kutte ned fra en kanne til bare en kopp


Jeg har kjøpt koffeinfri for å ta når "kvota" med koffein er tatt :p
 
Back
Topp