Hva spiser du til frokost i dag?

C-tine

Gift med forumet
Mailykke 2018
Bildetråd - del bilde av frokosten din, så kan vi som er matlei kanskje bli litt inspirert [emoji1]

1b2f4fa13552bd6582777837efba1649.jpg

Påbegynt, men her er det skiver med makrell i tomat, og leverpostei. Med agurk, paprika og tomater.

Rista loff med soft flora og en kopp med varm honning og sitron :) var litt skralt med pålegg i morges :b

Rundstykke med hvitost (jarlsberg) og agurk, farris bris naturell og kaffi [emoji4]

Også påbegynt [emoji6]
131e601cf96a86ef89964bb3d94f9491.jpg

Spiste nettop, så takk ikke ta bilde da[emoji16] Ble grovt polarbrød med leverpostei og agurk[emoji39]

Har spist min, men det var noe så kjedelig som byggbrød med Norvegia og en banan.

Som hver dag- havregryn med melk, en banan og linfrø:)

Jeg kan ikke drikke julebrus (noe jeg synes er utrolig trist) så da koser jeg meg med alt annet julerelatert.
Skjønner jeg godt. Her går det mye i julebrus for tiden. Hvis ikke hadde jeg også begynt på annet julerelatert. Frokosten din så veldig fristende ut.. [emoji4]

Frokosten er nok inntatt for lenge siden uten bildebevis, men her var det noe så enkelt (og kanskje kjedelig) som to grove vafler uten pålegg :)

Dytter denne - kanskje noen har noen fristende søndagsfrokoster å ta bilde av? [emoji1][emoji1]

Har ikke bilde men ble egg og bacon med rundstykke til! Herlig å ikke våkne kvalm, selv om det kommer innimellom utover dagen..

Prøvde meg på ei skive med makrell og majones, tok to biter før den blivende far overtok og jeg fikk ei brødskive med hvitost i bytte. L E I av kvalmen!

Back
Topp