Hva spiser du på jobb?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Jeg er en av de heldige som ikke har problemer med kvalme :D Derfor får jeg i meg frokost før jeg drar på jobb. Etter ca. to timer blir jeg igjen sulten, og tar da litt frukt eller et par skiver.
Til lunsj blir det som oftest gårsdagens restemat, og hvis jeg rekker blir det en liten matbit i 14-tiden. Kl. 16 drar jeg hjem og spiser litt da også, før det er middag i 19-tiden.
Det står alltid et glass vann på pulten min som jeg stadig drikker av, men sultfølelsen forsvinner ikke :wideyed:

Føler jeg spiser hele tiden, men har ikke lagt på meg (er 9+4). Er det fler enn meg som spiser så mye?

Føler også at jeg blir veldig fort sulten igjen etter å ha spist! På jobb gomler jeg på nøtter, knekkebrød og druer når sulten melder seg akutt. ☺

Jeg spiser frokost før jobb og mellommåltider før og etter lunsj pluss frukt jevnlig. Har spist mye brødmat, som jeg ellers ikke har pleid å spise før jeg ble gravid. Må ha mat hele tiden for ikke å bli kvalm og syns det er vanskelig siden jeg ikke vil ha så mye sunn mat heller :( La ikke på meg før 2 trimester(uke18 nå), men nå har vekta eksplodert dessverre!! Nå har jeg begynt med knekkebrød og riskaker, og prøver generelt å tvinge i meg sunn mat :)

Jeg spiser frokost før jobb og mellommåltider før og etter lunsj pluss frukt jevnlig. Har spist mye brødmat, som jeg ellers ikke har pleid å spise før jeg ble gravid. Må ha mat hele tiden for ikke å bli kvalm og syns det er vanskelig siden jeg ikke vil ha så mye sunn mat heller :( La ikke på meg før 2 trimester(uke18 nå), men nå har vekta eksplodert dessverre!! Nå har jeg begynt med knekkebrød og riskaker, og prøver generelt å tvinge i meg sunn mat :)
Godt å høre at det ikke bare er jeg som må ha i meg mat såpass ofte :) Jeg vil helst spise noe lett, som et knekkebrød eller frukt. Må innrømme at det fort frister mer med potetgull, nudler eller andre mindre sunne ting :P Heldigvis klarer jeg å tenke smart, så spiser veldig sjeldent noe lille eller jeg ikke har godt av :)

Nja varierer. Går mye kveldsvakt så har ofte med meg middagsrester evt en fjordland. Ellers er det skive eller knekkebrød alt etter hva jeg har lyst på

Amen to that! Jeg må også spise hele tiden. Spiser ofte yoghurt, blåbær, bringebær. Til lunch i dag hadde jeg wienerpølser med stappe xD

Kan ete hele tiden :o

Og har lange økter så ofte lenge mellom hver mat mulighet, ender ofte med at jeg overspiser :(
Har knekkebrødpakke og noe smørepålegg tilgjengelig. Når nista har blitt for lite

Knekkebrød med pålegg, kyllingfilet og ris, wraps.
Bruker å lage ekstra middag, som jeg tar med til lunsj. Og om ikke blir det gjerne knekkebrød og frukt. :)

Back
Topp