Januarbaby2017
Glad i forumet
Har skjønt at flere her inne sliter med kvalme og å få i seg mat, så jeg tenkte vi kunne ha en tråd der vi deler hva vi spiser i løpet av en dag for litt tips hvis man er matlei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser skikkelig usunt om dagen... i dag har jeg spist en loffskive med leverpostei og majones, to grandiosastykker, mariekjeks og litt smågodt. Føler meg skikkelig dritt for at jeg ikke får i meg god og næringsrik mat.
Kjenner meg så igjen... Blitt mye brød med ost og smør, som gir lite næring. Og Ritz-kjeks... Føler meg crap om dagen...
Jeg spiser skikkelig usunt om dagen... i dag har jeg spist en loffskive med leverpostei og majones, to grandiosastykker, mariekjeks og litt smågodt. Føler meg skikkelig dritt for at jeg ikke får i meg god og næringsrik mat.
Jeg er veldig kvalm, men er noen ting som jeg takler bra:
Supertynne brødskiver av godt brød med smør, ost og tomat
Saftig frukt som ananas, appelsin og melon
Gulrotsuppe (Fra trines matblogg, med mye chili og ingefær)
.. ja, det var stort sett alt jeg kom på
Det blir litt salt snacks (sånne "French Fries" funker aller best!), og pastiller døyver kvalmen akkurat når jeg spiser dem! Den Dent Eucalyptus fungerte godt
Vann får jeg i meg hvis det er iskaldt og blandes med litt eplejuice