Hva spiser deres troll?

Helene...

Forumet er livet
Regner med det er flere som har dem...
Det trollet som har slått seg ned her i huset har lagt sin elsk på smokker, sokker og hårstrikker... [&:]
Gaaah! Blir snart gal. [:@] Hvor i svarte blir det av??? [:D]

Hehe. Heldig du! Har en mistanke om at det trollet mitt får hjelp av en liten gutt til å samle mat her da... [;)] Har blitt verre i det siste... [:D]

Tror det verste trollet hoss oss desverre er meg [8|] Jeg legger ting fra meg over hele huset og husker ikke hvor jeg la dem.. Sikkert ammetåken sin feil..[8|] 

trollene her spiser smokker, strømper, strikker, fliseklemmer, fotballdrakter, bodyer,leppepomader og sjokoladeplater....... aldri er det der når jeg trenger det.

skal sette u felle snart jeg [;)]

har foresten avla hybelkaniner..... noen snille som vil overta???? [;)][:D]

ORIGINAL: LilleMusMei

trollene her spiser smokker, strømper, strikker, fliseklemmer, fotballdrakter, bodyer,leppepomader og sjokoladeplater....... aldri er det der når jeg trenger det.

Har dessverre bare plass til mine egne... Voldsomt fruktbare nå om dagen gitt! [8|]

[:D]
ORIGINAL: Eirin_3

Tror det verste trollet hoss oss desverre er meg [8|] Jeg legger ting fra meg over hele huset og husker ikke hvor jeg la dem.. Sikkert ammetåken sin feil..[8|] 

he he signer denne jeg[:D]

her er det noklene de alltid tar...åsså sjokoladen...fatter ik hvor den blir av..[:)][;)]
åsså liker trollet å rote..MASSE!!!

Ammeinnleggene! Etter jeg har ammet er de borte vekk!

ORIGINAL: Madre Mia

ORIGINAL: LilleMusMei

Har dessverre bare plass til mine egne... Voldsomt fruktbare nå om dagen gitt! [8|]

her spiser den gulpekluter og tuttene til falskene[:D][:D]

ORIGINAL: Heather

Ammeinnleggene! Etter jeg har ammet er de borte vekk!

Signerer denne jeg![8D]

Back
Topp