Hva spiser dere?

Brud2013

Gift med forumet
Spiser dere sunt, eller spiser dere det dere får i dere?
Jeg er plaga med kvalme og det er ikke alt som er like godt nå, men prøver å spise litt sunt, men det er ikke så lett.
Spiser mye frukt men det er middags maten som er problemet!!!

Hva slags pålegg spiser dere da?

HAr hørt at du ikke kan spise alt av pålegg...

du kan ete alt sålenge du tåler det og det ikkje er rått kjøt!! [:D]

Jeg spiser stort sett alt, men holder meg unna rått kjøtt og lever/leverpostei. Ikke like lett å finne på noe til middag her heller... føler at apetitten har avtatt en del etter at det kom en spire på besøk[:D] I dag skal vi no ha koka torsk - det synes jeg er godt! I går spiste vi pasta - det er kjempegodt fortida[;)]

jeg spiser alt jeg får i meg. grønnsaker og frukt har jeg ikke fått i meg på en stund nå, men legen sa i går at så lenge jeg fikk til å drikke får vi ta maten seinere! det var ikke så viktig! :)

ORIGINAL: MorElin

ORIGINAL: Wibe^

jeg spiser alt jeg får i meg. grønnsaker og frukt har jeg ikke fått i meg på en stund nå, men legen sa i går at så lenge jeg fikk til å drikke får vi ta maten seinere! det var ikke så viktig! :)

Å, det var deilig å høre, da får jeg bare skjerpe meg da!![:)] Prøve vartfall!!

jepp... :) godt å vite!

ORIGINAL: MorElin

Å, det var deilig å høre, da får jeg bare skjerpe meg da!![:)] Prøve vartfall!!

jepp... :) godt å vite!

Kjempe godt...
Drikke går kjempe bra, men verre med mat...
Har rett og slett ikke lyst på så mye... Ikke får jeg ned så mye hell!!!

Kjempe kjedelig, men håper det tar seg opp...

spiser stort sett det jeg har lyst på jeg... bare passer på at kjøtt er godt stekt og at salat er godt vaska...[:D]

Her er det nesten bulimitendens. Alt som går ned kommer opp igjen. Prøver å spise så sundt som mulig, massevis med grønsaker, frukt og fisk og MYE vann.

Back
Topp