Hva spiser dere?

• Trådstarter Trådstarter BoOojaa
  • Opprettet Opprettet
B

BoOojaa

Guest
Jeg går rundt å er små uggen og kvalm hele dagen. Og lite mat frister, men prøver å spise litt regelmessig. Blir mat med «tvang».. men noen tips?

Jeg går rundt å er små uggen og kvalm hele dagen. Og lite mat frister, men prøver å spise litt regelmessig. Blir mat med «tvang».. men noen tips?
Når matlysten var helt endelig levde jeg på tørekjeks (sibs? havrekjeks, bixit kjeks) Knekkebrød med jordbærsyltetøy eller skinke, middagamat kjøpte jeg sånne porsjons pakker med toro supper grønnsaksuppe, tomatsuppe, kyllingsuppe og grønne epler i biter. Men noe mer en det var det ikke på en stund :s

OK, så nå bare ELSKER jeg salt chips, tydeligvis. Dykka ned i en pose >French fries< nettopp og VIPS så var den tom. Nydelige saker.. Hjelper faktisk mot kvalmen min... Men mulig det bare er fordi det er litt utpå dagen nå, er som regel litt bedre da.

Hehe hadde det bare blitt bedre utover dagen [emoji23][emoji85] her er det hele dagen så slitsomt!

Klarer å lage middag og mat, til familien. Men små spiser som regel bare. Orker liksom ikke like mye lenger og lite som frister.

Back
Topp