Hva spiser dere?

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er sulten, sånn hele tiden! Men hva spiser dere for og holde dere mette litt lengre? Ofte spiser jeg 3 timer etter vi har stått opp og kanskje ikke før middag og ikke alltid kvelds, men hvilken mat holder best?

Uff spiser cheerios til frokost hver dag og middag. Tar enten noe yoghurt eller det jeg finner ikke godteskuffen i mellomtiden :p skal heldigvis starte på baby og mamma trening 2 ganger i uka nå!

Før spiste jeg alt jeg kom over, men har nå skjerpet meg, er overvektig og trenger virkelig å gå ned i vekt, skal i bryllup i mars og tenker at det er et fint mål :) og med tanke på senere svangerskap vil jeg så lenge som mulig unngå svangerskapsdiabetes igjen :)

Så nå spiser jeg relativt sunt, mye grønnsaker og kun hjemmelaget mat!

Jeg spiser normalt sunt. Med et innslag av godis i ny og ne. Prøver i hvert fall å spise veldig sunn frokost og middag for å få alle næringsstoffene jeg trenger. Havregrøt metter lenge. Eller havregryn/cottage/allbran og banan med litt melk er digg. Egg. Middag alltid hjemmelaget.

Blir nok strengere når treningen starter. Fikk PT timer av mannen i Fødegave, blir bra!

Last edited:
Jeg er sulten, sånn hele tiden! Men hva spiser dere for og holde dere mette litt lengre? Ofte spiser jeg 3 timer etter vi har stått opp og kanskje ikke før middag og ikke alltid kvelds, men hvilken mat holder best?
I det siste har jeg spist en del wraps med smøreost (naturell eller krydder, disse finnes nå i lett hvis man vil kutte litt kalorier), hamburgerrygg, agurk, paprika, ruccola/babyspinat :)

Back
Topp