Hva spiser dere?

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Jeg er så lite kreativ når det kommer til mat. Det ender som regel i enkle, mindre sunne retter. Så da spør jeg;

1) hva spiser dere til lunsj?

2) enn middag?

3) og når sukkersuget kommer, hva spiser dere daa?

Lunsj her er havregrøt eller salat. Middag er alt i fra vegetar chilli, stekt kylling med salat, chilli/lime kylling med salat, laks, fiskepinner, en sjelden gang taco, sushi...Hm...ser jeg får i meg veldig lite rødt kjøtt :o
Søtsuget, for meg så fungerer de mellomstore knaske-gulrøttene :)

I dag er det nyfiska torsk med hjemmelaget potetstappe, smørstekte grønnsaker og stekt strandamør :-)

I morgen skal vi ha helgrilla kylling med salat og stekte potetbåter, da lager jeg kyllingsalat av restene å har med til lunsj på jobb :-)

Jeg lager all mar her i huset fra bunnen av, typ kryddermikser, sauser, marinader, salsa etc, mannen har matintoleranse mot mye så maten her krever mye planlegging!

Resten av påsken blir det lasagne med salat, spagetti med kjøttsaus, kyllingtaco (godt å ha med rester til lunsj), svine/kyllingwok med enten østerssaus eller paneng red curry saus (også godt til restelunsj).. Mmm ja også skal vi ha hjemmelaga hamburger på søndag - for det har jeg cravings på ;-)

Jeg lager ofte store omeletter med masse forskjellig digg og deler opp i biter og har i kjøleksapet på jobb, lettvint og lunsj til flere dager :-D

Søtsug: frukt, da spesielt pærer og druer ;) og av og til en sjokoladeplate :P

Spiser for det meste sunt og variert, frokost er gjerne rundstykker/ristet brød med smør,ost,paprika, krepsesalat e.l. elsker sånne påleggssalater :happy::Heartred Lunsj er gjerne hjemmelaget smoothie,middagsrester eeeelleer nudler med egg(har hatt én craving dette svangerskapet,og det er Mr.lee nudler o_O:p)
Middag er taco,laksegrateng,svin indrefilet,torsk med bacon og poteter,lasagne.. mye forskjellig :)
Søtsug? Gir som oftest etter jeg,hvis jeg har noe liggende,hihi :p

Back
Topp